wat moet ik hier van denken

Nu 13 weken geleden ongeveer ben ik in de eerste week van de pilstrip de pil vergeten, na een paar weken had ik rare verschijnselen, dus ik heb een test gedaan. Negatief. Ik ben ongesteld geweest, alleen veel korter en minder, en de verschijnselen hielden aan. Weer een test. Negatief. Omdat ik nogal in de knoop zit met mijn gewicht kijk ik niet zo vaak in de spiegel en kleed ik me snel vanuit de douche aan. Vanmorgen keek ik voor het eerst weer es in de spiegel. ik schrok me dood, ik heb aders over mijn borsten lopen en mijn linker tepelhof is donkerder rood dan de rechter, toen ik van de zijkant naar mijn lichaam keek leek het op een zwangerschapsbuikje, normaal heb ik het vet altijd op de heupen, dijen en benen. Ik heb al een aantal weken een zwaar gevoel in mijn buik als ik die ontspan, (ik loop altijd met een soort van ingehouden buik, ik span alles aan). Dingen als trap lopen doe ik ook niet meer behalve als het echt nodig is, en ik heb de hele dag het gevoel dat ik ga omkiepen. Voor alle dingen had ik wel een reden bedacht, maar nu ik mijn buik zag en mijn borsten ben ik echt bang geworden.Het kan toch niet dat ik zwanger ben ondanks de 2 testen die ik heb uitgevoerd, die beiden negatief waren. Ik maak me nu echt zorgen...
 
Volgens mij zou het toch kunnen dat je zwanger bent. Van deze onzekerheid word je ook niet goed en als ik jou was zou ik een bezoekje aan je huisarts brengen.
Zou je ondangs je de pil slikt wel graag een kindje willen of zit je er echt niet op te wachten?

Veel succes, Ank
 
Hai,
Ik zal als ik jou was even je huisarts bellen.
Die kan een test doen of je doorsturen voor een bloedtest in het ziekenhuis.
En je verhaal even vertellen aan de huisarts is altijd goed, want je klinkt niet echt heel erg positief over je zelf en je lichaam.
Misschien dat de huisarts je daar ook bij kan helpen, want je zo voelen is ook een rotgevoel, toch???
Blijf niet onzeker en doe hier wat aan, want dit is slopend voor je(denk ik)
Sterkte, en mocht je zwanger zijn, dan hoop ik dat je daar heel blij mee kan zijn.
 
Ik zou me ook laten onderzoeken als ik jou was.

Mijn moeder dacht heeeeel wat jaren gelden ook dat ze zwanger was, maar de tests zeiden van niet. ook de test bij de huisarts niet. toen ze ging solliciteren kreeg ze een lichamelijk onderzoek en kon die arts haar vertellen dat ze 4 maanden zwanger was.

Niet alleen laten testen dus, maar ook laten voelen.

Succes!
 
Hoi,

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je zwanger bent, aangezien je in de eerste week van je strip een pil bent vergeten en daarna gewoon trouw hebt doorgeslikt. Echter, aangezien je lichamelijke klachten hebt die zouden kunnen wijzen op zwangerschap zou ik voor een (bloed)test naar de huisarts gaan als ik jou was. Succes!

Anne.
 
Toen ik de laatste zwangerschapstest deed had ik zoiets van als het zo is zou ik hardstikke blij zijn, mijn vriend ook. Nu hebben we echter plannen om zelf een huis te gaan bouwen, maar dat zal niet door kunnen gaan als ik zwanger ben. Dus nu heb ik een dubbel gevoel erover, ik wil wel graag een kindje, maar een eigen huis bouwen en dan pas een kindje zou me zo perfect lijken.
 
Je bent al een paar stappen vooruit aan het denken. Zorg eerst dat je zeker weet waar jullie aan toe zijn. Daarnaast is niet alles wat er zich in je leventje plaatsvindt te plannen en/of op elkaar af te stemmen. Het komt meestal toch zoals het komt. Succes bij de huisarts?

Groetjes, Anne.
 
Beste anoniem

Ik begrijp niet waarom je niet naar de dokter gaat als je het niet meer weet, wij zijn geen dokter en kunnen jou dan ook niet vertellen wat er aan de hand is....
suc6
 
Terug
Bovenaan