wat moet ik hier van denken

Op de 19e (augustus) ongi moeten worden. Ik had toen wel heel weinig bruinverlies. De week erna nog steeds niets te zien. Test gedaan - negatief. Wel kramp in rug, lies, hoofdpijn enz. Pas op de 26e leek mijn ongi te komen, maar deze is heel anders als anders (minder). Nu heb ik wel al een week of twee heel duidelijk zichtbare aders (vooral op mijn handen, borsten). Je ziet als het ware allemaal weggetjes over mijn hele lijf. Nu nog steeds een drukkend gevoel in mijn hoofd, rugpijn enz. Wat zou dit kunnen zijn. Herkent iemand dit?
 
Is moeilijk te zeggen omdat de symptomen voor iedereen anders zijn.

Ik zou nog een test doen als ik jou was, voor de zekerheid, als die negatief uitslaat dan weet je in ieder geval dat je niet zwanger bent en kun je wellicht eens naar de huisarts omdat je je niet goed voelt.

Slaat ie wel positief uit dan heb je een reden tot feest :)

groetjes, jane 37+2
 
Hoi,

Ik had ook een kleine bloeding, en zulke symptomen. toch heeft het bij mij echt weken lang geduurt voor ik een positieve test had. Het kan dus best. Bovendien ,mijn invalhuisarts zei na een aantal negatieve testen ,dat ik me het kon inbeelden en dat ik het uit mijn hoofd moest zetten. toch bleek ik alsnog zwanger te zijn. Vrouwelijke intuitie is dus geen fabeltje...
Succes ermee
Marian
 
Heej Marian,
ik schrok heel erg van jouw berichtje. zelf heb ik nu inmiddels 3 negatieve testen gehad maar nog steeds heb ik een vreemd gevoel in mn buik.. hij lijkt ook wat dikker.. ik zei ook steeds tegen mezelf je beelt het je in maar nu ik dit lees.. misschien kan ik dus alsnog zwanger zijn (wat ik overigens niet zo fijn zou vinden) ik heb 4 juli, nu dus zo'n 2 maanden geleden, seks gehad en heb vorige week de 3e test gedaan.. hoelang duurde het bij jou voordat de test positief was?

groetjes,
lili
 
hoofdpijn reumatiek waterleiding gasfabriek.

ga naar een dokter! als je test positief is kan je hier terug komen. kan je niet lezen? dit is een zwanger forum. en geen hoofdpijn etc. forum.

de groeten
 
Hallo anoniem, je moet niet gaan katten he! Dit forum is gewoon voor iedereeen die denkt dat ze zwanger zijn! en daar horen die kwalen nou eenmaal bij!

Groeten.
 
Terug
Bovenaan