wat moet ik hiermee

A

Anoniem

Guest
Jullie zullen wel denken daar is ze weer.

ben vandaag 10 dagen overtijd. gisteren tijdens de toiletgang bij het afvegen tot 3 keer aan toe een sliertje bloed bij de afscheiding (sorry voor details). daarna helemaal niets meer geen buikkrampen gehad ofzo. Ik dacht dus oke dit word alsnog mijn menstruatie. sta ik vanmorgen op met de gedachten ongesteld te zullen zijn helemaal niets. vannacht wel steken gehad in mijn buik aan de rechter kant iets onder de navel daar had ik vandaag ook last van maar dan een paar uur lang. ook heb ik last van mijn schaamstreek alsof er een blauwe plek zit.

gisteren nog getest en die was negatief. ook heb ik al 2 weken last van een opgezette buik en sinds een week rugklachten. daarnaast wisseld hoofdpijn.

verder nergens last van dus geen misselijkheid, moeheid of pijnlijke borsten.

ga ongeveer twee keer per uur naar het toilet maar ik denk dat ik me dat inbeeld omdat ik gewoon mezelf aan het controleren ben op menstruatie.

ik herken mezelf hier helemaal niet meer in (lijkt wel of ik gek aan het worden ben).
gevoel en verstand liggen nu mijlen ver uit elkaar.

het is een lang verhaal maar lucht wel even op.

liefs hilda

hoi meid, helemaal niet erg hoor , gewoon lekker van je af schrijven.en anders gewoon een afspraak maken bij de gyn om de boel te checken.
groetjes esther

Natuurlijk word je niet gek. Logisch dat je in de war raakt van alle signalen die je lichaam je geeft. Als je je zorgen maakt inderdaad - zoals Esther ook al zei - even een afspraak maken bij de gyn of huisarts. Probeer ondertussen wat afleiding te zoeken (hoe lastig ook).

hoi hoi,

De dingen die jij beschrijft had ik ook voor mijn laatste menstruatie (was alsof ik een stuk over mezelf las, zoveel overeenkomsten)...dacht ook echt dat er wat mis was, of zwanger was...
Maar werd dus uiteindelijk ongesteld, de klachten hebben toen nog zo`n 3 dagen aangehouden en daarna was alles weg..

MOet er wel bij zeggen dat ik niet over tijd was, werd zelfs eerder ongesteld dan ik had verwacht..

Hoop dat het niets is om je zorgen over te maken, en natuurlijk in het beste geval dat je zwanger bent!!

Liefs

Lieve Hilda,

Je bent niet lastig en ik dacht helemaal niet: daar heb je haar weer! Het geeft niks en we vinden het fijn om naar je te luisteren!

Wat vervelend die onzekerheid! Kunnen ze geen echo maken dan? Leg je gevoel uit! Laat het ons even weten hoe het gaat!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

sterkte meisje!

Hey Meis,
weet zooooo hoe je je voelt!kunnen ze idd geen echo maken oid?Die onzekerheid is verschrikkelijk he?Gooi je frustraties er maar lekker uit hier op het forum dat is het voor en daar zijn wij voor!!!
hoop dat hje gauw duidelijk hebt of dat je zwanger bent of je ongi wordt en door kunt...
ik denk aan je hoor!
Liefs en kus

Terug
Bovenaan