Wat moet ik hiervan denken?

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,
Ik lees heel vaak even mee hier en heb ook wel eens een berichtje geplaatst. Ik ben 34 jaar en moeder van een zoon van 7 en een dochtertje van 3 jaar oud.
Ik wou vanaf de geboorte van de kleinste nog heel graag een derde kindje maar heb het steeds uitgesteld omdat ik er op een of andere manier toch nog niet aan toe was. Nu ben ik zover dat ik juist niet meer zo nodig een derde kindje hoef. Het verlangen ebt langzaam weg.

Ik slikte gewoon de pil maar die pil had bijwerkingen (libido van een ijskast). Op advies van mijn dokter ben ik eind januari gestopt met deze pil om te zien of die bijwerkingen ook echt aan de pil liggen.
Nu hebben wij twee keer sex gehad in de eerste twee weken na mijn ongi (onbeschermd). Heel dom natuurlijk, maar ik was al zo vaak gestopt met de pil en nog nooit in de eerste maand zwanger geraakt dat ik dacht: ach dat gaat wel goed.
Maar nou heb ik allerlei klachtjes die net zo goed aan het ontpillen kunnen liggen hoor.
Ik heb buikpijn, verstopping, kan de smeerworstgeur niet verdragen, ik ben 's middags heel erg moe en heb het 's avonds heeel koud.
Ze lijken heel erg op de klachtjes die ik bij mijn tweede zwangerschap had. Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan ga ik testen. Je NOD is toch ongeveer 28 dagen na de eerste dag van je ongi?
Sorry, het is een heel verhaal geworden maar ik moest het even kwijt.

Symptomen zegt niets kunnen ook symptomen zijn voor een opkomende ongesteldheid.

Na de pil heb je meestal niet direct een "normale" cyclus maar 28dagen word gezien als een "normale" cyclus

Succes

Ja wat dromertje zegt: het kan van alles zijn.
Maar ik herken je gevoel van wel/niet een derde.
Ik was afgelopen zomer ongepland zwanger van derde. Poeh wat er toen allemaal door mijn hoofd ging! Na een kleine week werd ik toch ongeteld. Eerste gevoel was opgeluchting. Later teleurstelling. En door die teleurstelling toch tot de conclusie gekomen dat we het juist wel wilde. En nu zijn we al vanaf eind zomer aan t proberen en lukt t niet.

Wat ik eigenlijk wil zeggen: doe dit weekend een test en als t zo is bekijk het dan als een wonder!

Sterkte ermee!
Liefs mama3007

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga het nu gewoon afwachten.
Ik voel me niet zwanger maar dat deed ik bij geen enkele zwangerschap.
Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Hoop dat ik dan opgelucht zal zijn alhoewel ik mij kan voorstellen dat ik misschien wel een beetje teleurgesteld zal zijn net als jij mama3007

Terug
Bovenaan