Wat moet ik mijn zoontje kopen voor sinterklaas?

Mijn zoontje word 10 december 2 en 5 december is het sinterklaas.Nu weet ik echt niet wat we hem moeten geven en duplo hebben we al zoveel.Iemand tips???Het moet niet extreem duur zijn

Hier zo ongeveer het zelfde probleem, mijn dochter is halverwege december jarig, tussen sinterklaas en kerst in.

Ik geef alleen op haar verjaardag een groot cadeau (dit jaar de V Tech Smile) met een paar spelletjes en Sinterklaas en kerst krijgt ze wat knutsel spullen.

Het gaat er bij die kleintjes vaak niet om wát ze krijgen.

Hoi,

onze zoon wordt in februari 2 en is helemaal gek om auto's en trekkers. Met sinterklaas krijgt hij een trekkertje en voor zijn verjaardag krijgt hij er dan een kar achter. Als je wel een merk ding koopt kun je daar eindeloos mee combineren en uitbreiden, net als bij de duplo.
Succes.

Groeten Barbara

Hoi,

Mijn dochter is net 2 geworden en heeft gekregen:
-een keukentje (is misschien wel wat meisjes achtig)
-een duplo trein en meer duplo spul
-een speeltent
-een peuterstep (alvast voor de zomer)
-een nijntje computer
-een prentenboek
-een puzzel
-een rugzak (vast voor de peuterspeelzaal)

Voor Sint denken wij aan:
-voorleesboeken
-puzzels
-knutselspulletjes
-losse duplo stenen
-een dvd
-handpoppen (daar is ze helemaal gek van)

heb je ook oudere kinderen?

Anders zou ik sinterklaas anders vieren denk ik ,. Drie dagen later weer een berg met kadoos is ook wat overdreven voor een kleintje van twee.

Je kunt er ook een gezellige speelmiddag ( met de duplo of zo van maken) met wat speculaas en chocolademelk is dat volgens mij voor zo'n klientje net zo leuk.

Terug
Bovenaan