wat moet ik nou geloven

gisteren op controle geweest en dan krijg ik weer te horen dat hij nog niet is ingedaald terwijl ik 2 weken geleden ook op controle was en toen werd er gezegd dat ie wel is ingedaald en maandag ben ik nog bij de gyneacoloog geweest en die zei ook dat hij goed ingedaald is want ze kon het hoofdje niet goed meten ik weet niet wat ik moet geloven hoor ik vind het allemaal maar raar ik voel zelf dat ie is ingedaald maar goed ik moet 28 september weer naar de gyneacoloog dus dan hoor ik het wel

liefs

he angelique,

dat is vervelend als je wel/niet te horen krijgt.Volgens mij moeten ze 'vast' liggen met het hoofdje in het bekken willen ze niet meer, niet ingedaald kunnen liggen. Misschien was jouw kindje al een goed eind op weg maar er nog niet helemaal. Kun je geen liggingsecho vragen nu het onduidelijk lijkt te zijn??

Ben benieuwd wat ze volgende week zeggen tegen je.

Hey,
Dat is wel heel vervelend zeg!
Als ik jou was zou ik om een echo vragen, want dan kunnen ze het zien! Bij mij was er ook twijfel... en bij twijfel is het gewoon een echo...

Succes bij de gyn!
Liefs

Ik heb van mijn VK begrepen dat wanneer het indalen begint, het kindje de eerste tijd nog wel een beetje op en neer kan bewegen. Ik was toen op controle en toen zei ze dat het begonnen was met indalen, maar ze gaf ook aan dat 2 weken later het best zo kon zijn dat ie er weer 'uit' was. Het kindje is idd. volledig ingedaald als het met het hoofdje 'vast' ligt en niet meer terug kan. Met de volgende controle ligt het vast volledig ingedaald!

Ik had dat ook een keer,
De een zei dat die was ingedaald, en de ander zei van niet, Toen ik weer bij de Vk moest komen.
Heb ik gewoon een echo gevraagd, voor duidelijkheid.
En inderdaad hij ligt lekker met ze hoofdje beneden:D
Nog 5weekjes voor mij:D
spannenddddddd;)

Terug
Bovenaan