Wat moet ik nou, ik weet het echt niet...........................!

Hallo,

Ik zal me eerst ff voorstellen, mijn naam is meintje ben 31 jaar en heb al twee kinderen van 7 en 5 jaar.
2 jaar geleden dachten we dat we een derde kindje zouden krijgen maar toen kwamen ze erachter dat bij bloedonderzoek dat ik Cronische Leukemie had, we hebben toen besloten om de zwangerschap af te breken en zo snel mogelijk met de behandeling te beginnen(ik mocht nl. niet zwanger zijn om schade aan het kindje te voorkomen het is toch een soort van Chemo). Met 15 weken is toen een piepklein meisje geboren!! Met veel verdriet hebben we afscheid van haar genomen.
Mijn Leukemie is nu goed onder controle, nu zijn we er na de vakanite achter gekomen dat ik zwanger ben, in de vak. is nl. condoom gescheurd we hebben toen Morning A.P. gehaald maar ondanks dat toch zwanger geraakt, hoe is het toch mogelijk!!!!

Ik ben afgelopen dinsdag bij Arts in ZH. geweest, deze kon mij niet veel vertellen over zwangerschap en med. alleen dat het veel voor kwam dat er afwijkingen aan ongeboren kan komen!!   Toen afgelopen vrijdag naar gyneacoloog voor een gesprek omdat we toch een besluit moeten nemen over hoe nu verder.

Deze kon ook niet veel vertellen over afwijkingen welke voortkomen uit gebruik van med. Alleen dat van de 11, twee gezond zijn geboren, twee zijn te klein geboren, 1 afwijking aan plasbuis bij jongentje en 1 had vernauwing aan slokdarm. twee hadden na 20 weken echo afwijkingen ontdekt en alsnog zwangerschap afgebroken. 1 had spontane miskraam en 2 hebben een vroege abortus gepleegd, dit zijn gevallen die bekend zijn en na aanleiding hiervan kunnen we een besluit nemen.

Mijn man en ik hadden verwacht dat er hele ernstige afwijkingen als gevolg van med. gebruik zouden komen maar dat is niet zo, tenminste zover ik het globaal kan beoordelen. Wij dachten zwaar eghandicapte kinderen enzo.