wat moet ik nou?

A

Anoniem

Guest
vorige maand was ik 8 dagen overtijd. dus dacht even dat mijn cyclus gewoo in de war was, maar, heb al 2 weken een ongi gevoel . ik weet het niet meer, mijn zoontje is inmiddels 2jaar, en toen was ik al 8 weken voordat de test eindelijk positief aangaf, dus na 1 week heb ik niet zoveel zin om een test te doen, maar ja, toch......
ik weet het niet meer, mijn vriend zegt morgenochtend, dus; misschien doen we het wel, mmaar opzich zegt het dus nx. wie heeft dit nog meer mee gemaakt, en wat zouden jullie doen?????

hoi denise,

ik zit met ongeveer hetzelfde probleem. ben nu ook 8 dagen overtijd. heb in de afgelopen week al 5 testen gedaan waarvan de laatste 3 onduidelijk waren. van 2 kon ik niet zien of het nou een vaag streepje was of niet. de laatste was negatief, maar toen ik later (toen de afleestijd verstreken was) nog een keer keek, was er ineens wel een streepje gekomen in het testvenster. volgens de bijsluiter betekent dit niet direct dat ik niet zwanger ben. de test moet na 3 dagen nog een keer herhaald worden. dat ga ik dus volgende week maar doen. als de test dan nog steeds negatief is, maar ik nog niet ongesteld ben, dan ga ik naar de huisarts. misschien kan die op een andere/betere manier testen. voor jou is het misschien ook handig om naar de huisarts te gaan.

Terug
Bovenaan