Wat moet ik nou?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit met een rare situatie en ik hoop dat iemand me kan helpen;

Ik ben 13 november 2006 voor t laatst ongesteld geweest. Ik zit nu dus inmiddels op dag 55. De vorige cyclus was 41 dagen en die daarvoor 32. Nu heb ik 2e kerstdag een test gedaan en die was negatief (etos), afgelopen woensdag een positieve met Clearblue en net vanmorgen een gedaan weer van de etos maar negatief. Ik voel me helemaal rondom zwanger...ook mn temp. is nog mooi hoog; 37.2..
Ik wil nog wel wachten maar ik ben een beetje bang dat er toch iets aan hand is..anders was de test van vanmorgen toch positief zou je denken? Ik heb na de keizersnede van mn dochter een abces gehad op mn eierstok zo groot als een golfbal en daar waren we net op tijd bij gelukkig. De gyn. zei wel; ik hoop dat je eierstok niet beschadigd is en als we weer aan kinderen zouden denken en t zou na een maand of 4 niet lukken dan moest ik terug komen. Nu ben ik bang dat ik misschien een bbz heb?
Ik ben niet zo `n huisarts ganger maar ik zit daar nu wel sterk over na te denken...
Wie o wie kan me raad geven?
Ontpillen kan t niet meer zijn...

Liefs Marit

Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee. Maar als 1 test positief is dan wil wel zeggen dat je hormonen aanmaakt. Maar ik denk dat het altijd verstandig is om naar de arts te gaan.    Ik denk dat je dan bloed moet prikken om te kijken of je zwanger bent.
Je hebt dan wel zekerheid.

Hoi,

Wat vervelend die onzekerheid zeg. Bij een bbz heb je ook ontzettend veel pijn. Als ik jou was zou ik ook naar de HA gaan, dan kun je je zorg nog met iemand delen.

Liefs,
Liene

Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal morgen idd een afspraak maken, dan ben ik van de onzekerheid af...

groetjes

Hoi Marit,

Ik heb wel eens ergens gelezen dat Clearblue bijvoorbeeld sneller positief geeft dan een  Predictor test (ivm gevoeligheid). Misschien is de Etos test ook minder gevoelig?

Veel succes!!

Groetjes Olivia

Hoi,

Ik zeg je bent zwanger. Ik zou zeker naar de HA gaan als je dat meer op je gemak stelt.
Ik denk dat wij teveel verschillende testen doen en te vaak. Want een vriendin van mij was 1 week overtijd deed een clearblue test en die was posi. Ze heeft daarna niet meer getest. Ze is nu inmiddels 34 weken. Dus in februari komt de kleine al.

Succes meid!!! Doen wat jij wilt!

Liefs An

Hoi Marit,

De enigste die je zekerheid kan geven is de ha...

Ik zelf heb een bbz gehad en ik zeg je dat is geen pretje.. je hebt dan indedaad veel pijn.
Als je een bbz hebt krijg je wel gewoon een positieve test.. tenzij het al vanzelf los begint te komen. je kan het dan een beetje vergelijken met een mk.

Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt.
Heel veel suc6.

Groetjes Debby

Hallo meiden,

Ik zou jullie op de hoogte houden....
Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt met de huisarts en ik kan donderdagmiddag pas terecht dus maar weer afwachten...

groetjes Marit

Terug
Bovenaan