wat moet ik nou????

A

Anoniem

Guest
hallo

ben nieuw hier en zit een beetje met wat vragen.
sinds vorig jaar april ben ik gestopt met de pil.
we zijn er toen niet direct mee bezig gegaan we hadden zoiets van we zien wel qwanneer het gebeurd.
maar ja het gebeurd maar niet.
heb trouwens een hele oregelmatige cyclus ben 19mei voor het laatst ongie geweest
heb ook al een test gedaan maar die ws negatief.
maar mijn vraag is eigenlijk heb wel elke keer last van mijn onderbuik een vreemd gevoel net of ik ongesteld moet worden maar het komt niet.
en kunnen je borsten van vorm veranderen als je zwanger bent(vreemde vraag misschien)
en heb een paar weken terug wel een veegje licht roze bloed op wc papier gehad.

kan iemand misschien mij hier antwoord op geven of is er iemand die er ook last van heeft

alvast bedankt en succes iedereen   denkertje24

Hoi,

Mag ik vragen waneer je voor het laatst getest heb ?
Want we kunnen hier nog zo veel zeggen. Het kan dit zijn ! het kan dat zijn!
Maar ik denk dat je miss.nog eens moet testen en als deze nega is miss.naar HA voor test via bloed ofzo.

Heb er zelf helaas nog geen ervaring mee, hoop dat je zwanger mag zijn.

Groetjes Bambi

hey
bedankt voor je reactie
26of27 juni heb ik getest
denk dat het ziezo wel een goed idee is om naar de dokter want die onregelmatige cyclus is ook niks

groetjes denkertje24

Als jullie al meer dan 1 jaar bezig zijn en je cyclus is zo onregelmatig dan zou ik idd even naar de huisarts gaan. Die kan je in elk geval verder helpen en advies geven.
Succes.
Groetjes Veerle

Hoi,

Ja nogmaals, ik zal nog een keer testen,vooral nu je zegt dat dat eind juni was. we zijn al bijna een maand verder, dus wie weet ben je wel zwanger.

succes

Groetjes bambi

hey
nou heb vanmoegen een nieuwe test gedaan maar was weer negatief
kijk deze week nog even aan en dan zal ik naar de ha heb op het forum ook iets gelezen over pco en op inernet opgezocht en dat zal ik even uuitprinten en meenemen.
 groetjes denkertje24

Hoi denkertje,

Weet je al wat meer ??
Is toch rot als je zo onregelmatig ongie ben lijkt mij. Vooral als ik het goed begrijp al een jaar verder bent. je zij vorig jaar april toch ?? Zo niet dan nog, kan je altijd naar HA toe.

Laat ff weten of er al schot in zit.

gr. Bambi

hey bambi

zoals je bij mijn vorige berichtje hebt kunnen lezen weet ik nog niks meer als eerst
ja nu 2 negatiefe testen

jammer maar helaas en had van de week ook geen tijd meer om naar de h.a te gaan
als er volgende week nog niks veranderd is kijken of het dan lukt om er heen te gaan.
hoop het wel want hier wordt ik ook niet goed van.

maar als er wat veranderd hoor je het van me

groetjes denkertje

Terug
Bovenaan