A
Anoniem
Guest
ik ga me nu echt aan me zelf denken, vandaag waren we bij me schoon ma en me ouders ook en op laatst zei me ma ik weet waarom je niet ongesteld wordt, ik zei o? ja je bent er te veel mee bezig en dan stel je het uit, ik zei o maar heb wel een eisprong gevoeld zegt me ma ja dan ben je naartuurlijk niet zwanger, ( me ma is 61 en heb nooit met me ma over zo iets gehad ook niet over sex en ook niet over menstruatie) ik voel me zo in de steek gelaten door me ma, sorry maar moet er ff uit hoor, is het nu echt zo dat het tussen me oren zitten? ik ga nu echt aan me zelf twijfelen of me ma wel gelijk heeft< ik heb het gevoel dat ze het helemaal noet leuk vind dat ik zwanger wil worden? we hadden het er al een keer over gehad voor dat we er aan begonnen en zegt ze jullie moeten het zelf weten maar het kost geld, ze zij het ook precies zo over trouwen, wat moet ik hiermee? ik voel me nu echt klote me vriend weet hoe ik me voel maar hij kan er niks mee, is dat bij alle mannen zo? wie kan mij daar mee helpen?
ps dit mailtje staat ook in me andere topic.
xxxxxxxxx suzette
ps dit mailtje staat ook in me andere topic.
xxxxxxxxx suzette