Wat moet ik nu???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de predictor zwangerschapstest gedaan, en ja, in het grote venstern kwam een stip, zeer licht van kleur, tevoorschijn, wat dus inhoudt dat ik zwanger zou zijn. Maar ik voel me echt alsof ik ongesteld moet worden en voel me echt niet zwanger, echt niet. Vandaag had ik zelfs weer last van een beetje gele afscheiding, meestal wordt dat dan binnen de kortste tijd bruin en vervolgens ben ik ongi. Een paar dagen geleden heb ik de Kruidvat zwangerschapstest gedaan, deze gaf na 15 minuten een licht streepje aan.
Wat moet ik nu geloven, ik kan gewoon niet blij zijn, maar wil het zo graag, er is niets liever dat ik zou willen dan zwanger zijn en een kindje krijgen.
Ik hoop dat iemand me advies kan geven.

Groetjes Vera

Gefeliciteerd!!!
Je bent gewoon zwanger! Een licht streepje is ook een streepje en de 2 zwangerschapstesten geven dus echt aan dat je zwanger bent. Ik had zelf bij mijn zwangerschap in het begin ook echt heel sterk het gevoel dat ik ongesteld moest worden, door inderdaad afscheiding en ook echt zo'n "ongesteldsheids-buikpijn". Die buikpijn heeft bij mij zelfs best lang aangehouden en daarom vond ik het ook moeilijk te geloven dat ik zwanger was.
Maar alles is tot nu toe goed gegaan en ben nu 18 wkn. zwnager.
Dus ik hoop echt dat het goed gaat met je en dat je binnenkort lekker kan genieten van het zwanger zijn. Heel veel succes.
Grietjes Moniek

he van harte hoor inderdaad een streepje is een streepje je bent gewoon zwanger zou er lekker van gaan genieten als ik jou was.
groetjes tijger

Hoi Vera,

Zo te lezen zitten we in hetzelfde schuitje!
Zoals je misschien een stukje terug hebt gelezen heb ik gisteren getest en had toen ook een heel licht streepje. Ik durf het ook bijna niet te geloven...
Daarom ga ik zondag ook nog een keer testen (gewoon voor de zekerheid en mijn eigen gemoedsrust, want ik weet ook wel dat een licht streepje ook een streepje is)

Ik heb af en toe ook net een licht gevoel alsof het menstruatiepijn is. Nu heb ik gister op het zwangerforum het een en ander zitten lezen en daaruit begreep ik dat dat je baarmoeder is die aan het groeien is! Dat gebeurt al heel snel in je zwangerschap. Na een aantal weken is die zo gegroeid dat hij boven je schaambeen uitkomt. Als het goed is is dan dat rare gevoel ook over.

Succes!
Liefs Debbie

Gefeliiiiiiicciiiterrrrrrrrrrrrrddd
Je bent zwanger niet gaan twijfelen gewoon er lekker van genieten
Groetjes Jacqueline2

Van harte, het kan niet anders, dan dat je zwanger bent.....begin er echt maar aan te geloven meid, maar bovenal.....GA GENIETEN!!

Liefs N.

van harte gefeliciteerd

ik zit ook met een vraag. ik heb vanaf mijn eisprong al een ongi gevoel. vandaag voel ik heel de tijd lichtjes. ik moet pas vrijdag mijn menstruatie krijgen en voel me ook niet echt anders.

hadden jullie dat ook een tijd voor je ongi dat gevoel

groetjes kim

2 streepjes zijn 2 streepjes licht of donker.

Gefeliciteerd met je zwangerschap denk als je over 3 dagen test ofzo dat het tweede streepje donkerder zal zijn.

Geniet ervan.

Liefs kim

Terug
Bovenaan