Wat moet ik nu ?????

Hé meiden,

Ik weet het niet meer !!
Vanmorgen was er niets aan de hand, geen rood geen krampen niets. Vlak na de middag ging ik naar de w.c. en had wat (SORRY VOOR DE KOMENDE SMERIGE DETAILS) roze slijm. Dus ik dacht jammer. Deed een tampon in. Later ging ik naar de w.c. haalde de tampon eruit en er zat alleen gelige slijm op/in. Ik dacht hé wat dit is ??? Aan het eind van de middag ging ik naar de w.c. en helder rood bloed. Ik dacht oké nu weet ik het zeker. Vanavond had ik weer geen bloed aan mijn tampon. Dus geen tampon in gedaan. Net naar de w.c. geweest maar geen bloed maar nu wel wat krampen. Wie weet wat er nu aan de hand is ???? Gisteren had ik mijn NOD en de hele dag geen last gehad. Misschien een beetje raar verhaal maar hoop dat jullie raad weten.

Nogmaals SORRY voor de smerige details maar weet anders niet goed hoe ik het moet zeggen.

Groetjes van een beetje verwarde Biaggi.
 
Bij mij is dat roze slijm (helaas) de voorbode van mijn komende ongesteldheid. En inderdaad duurt het dan bij mij ook een dag voordat het echt doorzet. Zo'n ellendige dag waarop ik de ene keer denk "helaas, ongi" en de volgende keer weer "niks te zien, zou het dan toch?"
Maar ik hoop voor jou dat het wat anders betekent!

Succes, Juul
 
Ik heb daar vorige week ook last van gehad en weet okk niet goed wat ik er mee aan moest. Bij mij heeft het een paar dagen gerommeld en had ook krampen en die zijn een paar dagen gebleven.
Ik wens je succes en ik wacht tot de volgende maand voor een test als het dan weer weg blijft
Groetjes Bi
 
Hoi Bi,

Sorry dat ik het niet helemaal begrijp maar bedoel je dus dat je ongi nou wel of niet is doorgezet nadat je ook hetzelfde mee had gemaakt?

Biaggi,

Ik kan je helaas geen antwoord geven en hoop dat je morgen nergens last van hebt en dat het innestellingsbloed geweest is, want dat kan toch ook?

Succes! en hou ons op de hoogte oke? Hoop voor je dat alles goed afloopt en dat het wel 'raak'is.
Liefs Chili
 

Hoi Chili
Het was een paar dagen dat ik een klein beetje bloed verloor, maar de krampen blijven de hele week en later die week werd ik misselijk. Daar heb ik nu nog af en toe last van. Ik hoop dat het nu duidelijk is? Anders lees ik het wel.
Groetjes Bi
 
Wie weet is het een innesteling. Ik heb gehoord dat je rond je NOD ook licht bloedverlies kunt hebben en dat het te maken kan hebben met innesteling. Ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat je dit weekend een positieve test hebt. Ik wens je heel veel succes met deze spannende dagen.

liefs bibi
 
Hoi Chilli
Ik weet ik het niet of ik zal wachten tot de volgde ongi of al eerder een test zal gaan doe. Ik vind het allemaal nogal spannend. Wat zou jij doen?
Laat het even weten.
Groetjes Bi
 
Terug
Bovenaan