Wat moet ik nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik zal me effe voorstellen. Ik ben kim79 en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Sinds een tijdje heb ik eindelijk een goede relatie en het gaat helemaal super. Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad en was bijna 16 weken heen. Dat heeft me erg aangegrepen. Sinds die tijd loop ik bijna weekelijks bij de dokter omdat het allemaal niet meer goed zit van binnen en ben dus ook niet aan de pil. Helaas  ben ik gedwongen door een   andere jongen om sex met hem te hebben. Ben de volgende dag gelijk naar de dokter gegaan voor een mornig after pil maar ben nog steeds niet ongesteld. Elke dag heb ik vreselijke steken in me buik. Me vriend is overal van op de hoogte maar we weten niet wat we moeten doen. Daarlijk ben ik zwanger maar van wie dan. Weet toevallig iemand wat ik kan  doen om daar achter te komen. het beheerst op dit moment mijn hele  leven en ik word er gek van.

Groetjes kimm79  

hee kim79,

wat vreselijk dat je dat heb moeten meemaken ik ken het is bij mij ook gebeurd. ben je wel naar de politie geweest je moet dit niet links talen liggen he. en die pijn in je buik dat kan door die morning after pil komen maar ook door stres of een soa. als het langer aanhoud kan je toch beter  weer naar de huisarts gaan voor een onderzoek.  

succes  

groetjes dees  

Hee dees

Bedankt voor je bericht. Ik ben namelijk al bij de huisarts geweest voor ziektes. Gelukkig heb ik dat nie.  Ik hoop  echt dat die pijn door de mornig after pil komt.

Gr. kim79

Terug
Bovenaan