Wat moet ik nu???

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de predictor zwangerschapstest gedaan, en ja, in het grote venstern kwam een stip, zeer licht van kleur, tevoorschijn, wat dus inhoudt dat ik zwanger zou zijn. Maar ik voel me echt alsof ik ongesteld moet worden en voel me echt niet zwanger, echt niet. Vandaag had ik zelfs weer last van een beetje gele afscheiding, meestal wordt dat dan binnen de kortste tijd bruin en vervolgens ben ik ongi. Een paar dagen geleden heb ik de Kruidvat zwangerschapstest gedaan, deze gaf na 15 minuten een licht streepje aan.
Wat moet ik nu geloven, ik kan gewoon niet blij zijn, maar wil het zo graag, er is niets liever dat ik zou willen dan zwanger zijn en een kindje krijgen.
Ik hoop dat iemand me advies kan geven.

Groetjes Vera
 
je zou voor de zekerheid een 2e test kunnen doen , maar die testen zijn meestal wel betrouwbaar geloof ik , als je zwanger bent heb je ook nog gewoon ongesteldheidskrampjes enzo hoor, en ook meer afscheiding.
dus ik denk dat ik je mag feliciteren!!!!!!!
groetjes debbie
 
Je bent echt wel zwanger hoor!
En je zal snel genoeg last krijgen van alle verschijnselen!
Ik heb in het begin ook last gehad van menstruatiekrampjes en afscheiding.
En ik had zelfs een kleine week bruine afscheiding, later bleek dit een innestelingsbloeding te zijn geweest.
Het is nog pril maar probeer er van te genieten en gefeliciteerd!!!

Babette (27 weken)

 
ik had ook vanaf het begin heel erge ongesteldheid pijnen. en geen zwanger gevoel.(tja ik wist nie wat dat was dus)
en ik had eerst een test gedaan van kruidvat en die was negatief. daarna 4dgn later van clearblue en die was positief.
ik heb nog enkele weken een ongesteldheidsgevoel gehad, dus dat wil niks zeggen!
 
Gefeliciteerd!
Ik had ook altijd eerst een paar dagen gele afscheiding en dan wist ik dat mijn ongi er weer aan kwam. Maar de laatste maand begonm het gele slijm al na de eisprong en nu heb ik het nog steeds (met tevens doorzichtige afscheiding) en ik ben ruim 7 weken zwanger!
 
koop de digitale test van clear blue deze is voor meer dan 99% zeker hij is wat duurder maar dan weet je wel waar je aan toe bent
Er zitten 3 testjes in 1 verpakkigen de test geeft zeer duidelijk een + of een - aan ik heb er zelf ook ervaring mee de andere testen waren wat vaag maar deze niet en ik ben nu dus ook zwanger succes.
 
hoi,

je moet inderdaad gewoon nog een test doen als je het niet gelooft, ik heb er ook drie gedaan! terwijl ze alledrie positief waren, stom he!
doe het met je ochtendurine! maar meid ik denk inderdaad dat je zwanger bent, want zo een test kleurt alleen als het zwangerschapshormoon in je lichaam zit!
alvast gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
oh en ik had ook steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden hoor!
 
Hallo, Als je het zeker wil weten moet je de clear bleu test doen deze is het gevoeligste. Ik kon het niet geloven dat deze positief was en heb nog 5 andere merken gedaan en deze geven nu pas een heeeeel licht streepje dat ik zwanger ben en de clear bleu was heel duidelijk. Heel veel succes
 
Terug
Bovenaan