Hoi Bibi,
Echt helpen met een bemoedigend verhaal kan ik je niet, want ook mijn lieve schat weigerde de fles, maar vanaf 3 maanden mogen ze wel rijstebloempap; wij hebben dat in overleg met het cb nog ietsjes naar voren geschoven, en als zij dan weer eens alles weigerde op het KDV of met papa (het werd wel aangeboden), dan kreeg ze de gekolfde melk in papvorm van een lepeltje.
Soms weigerde ze alles, en dan moest ik op komen draven met het echte spul, maar meestal ging het niet onaardig, en met het verlopen van de maanden zelfs beter (dan dronk ze ook eens wat).
Verder gaf ik haar vlak voor vertrek nog de borst, zodat ze er even tegen kon. Je hebt recht op veel kolftijd tijdens je werk, je kunt dat ook inzetten door iets later te komen, omdat je haar op het laatste moment nog voedt.
Op het CB zei de arts ook dat het pas helemaal over zou gaan, als ik volledig over zou stappen op flesvoeding, niet dat ze dat aanraadde, maar ze had wel gelijk. Nadat we eindelijk een goede vervanger hadden gevonden met 10 maanden (nutrilon lustte ze beslist niet), werd het nog een hele klus om haar van de speen af te krijgen;-)
Hoop dat het bij jou wat gemakkelijker zal gaan.
Groetjes,
Michelle.