wat moet ik op dit moment allemaal geregeld hebben?

Hoi,
Ik denk dat het belangrijkste wat je moet regelen is kraamzorg en evt kinderdagverblijf.
Peuterspeelzalen en scholen komt nog wel.
En vooral....lekker genieten.
Groetjes, mam_van_3

Ik weet niet waar je woont, maar je leest wel eens van die verhalen dan mensen in bijv. Amsterdam de kinderen al bijna voor de geboorte inschrijven op de basisschool.

Ik woon in een minidorp en kan ze hier bij wijze van spreke een week van te voren nog wel opgeven.

Wat je wel moet regelen is de kraamzorg en je kunt rondkijken naar een zwangerschapscursus of yoga, mocht je dat willen.

En het belangrijkste.....................genieten!!!

liefs van Gea

hallo,

Ik ben ook 23 weken zwanger.
Mijn kleine mag ik gelukkig meenemen naar mijn werk, dus een kinderdagverblijf of gastouder heb ik niet hoeven regelen. maar idd kraamzorg heb ik al wel moeten regelen. en vrienden om mij heen vallen nu og al eens terug op mij omdat ze wel moeten werken maar nog geen kinderdagverblijf of gastouder hebben. in sommige plaatsen zijn er erg lange wachtlijsten hiervoor. heb je verder al je kraampakket bij je zorgverzekeraar aangevraagd? of ga je er 1 kopen? meubeltjes besteld? deze hebben ook wachtlijst van soms wel 17 weken..... als je boorstvoeding geeft is een cursusje of voorlichtingsavond hierover misschien een optie. kijken even rond als je poliklinisch wilt bevallen of er in het ziekenhuis waar jij wiilt bevallen een voorlichtingsavond is. misschien al gaan verdiepen in een cursus om samen met de klein te gaan doen....?
maar wat moet is kinderdagverblijf en kraamzorg

groetje sweetygirly

Terug
Bovenaan