wat moet ik toch met mezelf aan...

A

Anoniem

Guest
hoihoi,

ginds van de week kan ik nergens anders meer aan denken dan aan zwanger worden/zijn,
mijn laatste menstruatie is namelijk al ongeveer 9 weken terug geweest.
maar ik gebruik anticonceptie dus de kans is dan wel heel erg klein, maar om toch zekerheid te hebben gister een test gedaan, ik dacht even een klein vaag streepje te zien, maar bij nader inzien was dit toch niks.

maar nu ik even gedacht heb zwanger te zijn kan ik het niet meer uit mijn hoofd krijgen! ookal weet mijn verstand dat nog een kindje op dit moment niet echt verstandig is.

maar mijn gevoel zegt heeeeeel iets anders... iemand tips om rammelende eierstokken te stoppen?

help!!
sorry voor mijn gezeur!!

Hoi moeilijk zeg. Kijk naar wat verstandig is. Een kindje moet je (vind ik) ene goede basis kunnen bieden en als er iets is in jullie situatie dat dit niet toelaat, dan zal ik even wachten. Hoe moeilijk het ook is.

Sterkte ermee

Hai!

Ik begrijp je wel hoor maar ik denk in dit geval dat het verstandiger is om naar je verstand te luisteren. Ik weet natuurlijk niet hoe je thuis situatie is maar ik vind ook dat je een kindje een stabiele basis moet kunnen geven! Hoe denkt je vriend/man erover?

Bovendien is zwangerschap tijdens gebruik van anticonceptie zeer klein en nadat je daarmee stopt duurt het vaak (niet altijd) nog even voordat de pil uit je systeem is.

Denk er goed over na! Succes! Liefs Lynn.

hoihoi,

ik weet zelf ook wel dat het niet verstandig is hoor, opzich kunnen we een kindje wel een goede basis geven hoor! dus als ik toch per ongeluk zwanger was geweest was dit echt geen ramp geweest.

maar we hebben al 2 kids, 1 van 2jaar en 1 van 7 maanden. en 2 kleintjes vinden mijn man en ik super leuk, maar ook heel hard werken!
en mijn 1e zwangerschap begon met een 2ling zwangerschap en de 2e met een 3ling zwangerschap. dus is de kans aanwezig dat een volgende zwangerschap ook een meerling is.
dus is het gewoon verstandiger om nog even te wachten voor een eventuele 3e.

en ik weet heel goed dat ons gezin nu nog niet toe is aan eventuele uitbreiding. maar mijn gevoel is gewoon heel anders.

@lynn30 ik weet dat de kans op zwangerschap tijdens anticonceptie heel erg klein in, maar mijn 1e is ook tijdens het gebruik van anticonceptie gekomen, en de 2e de 1e maand na het stoppen van anticonceptie. dus het lijkt erop dat ik het geluk heb om goed vruchtbaar te zijn...

Duidelijk! Ik denk dat je in je aanvullende bericht zelf al antwoord hebt gegeven op je schrijven!

Sterkte!

Terug
Bovenaan