wat moet ik uit deze testen opmaken???

Hoi zomermeisje,
Ik zie 2 lichte strepen. En een streep is een streep. Die zit er echt niet als je niet zwanger zou zijn dus! Ben je al over tijd? Over een paar dagen nog eens testen dan wordt de streep steeds zichtbaarder. Succes met afwachten ?

Hallo zomermeisje, op beide testen een licht streepje te zien!  Hoe snel na de test waren deze zichtbaar? En ben je al lang over tijd? Het kan zijn dat je er erg vroeg bij bent. Of dat het ‘tuurlijntjes’ zijn. 
Ik zou over een paar dagen nog een keer testen voor de zekerheid. Wat spannend zeg! Heel erg veel succes xx

Het lijkt erop dat ik je voorzichtig kan feliciteren.
Ik ben niet bekend met tuurlijntjes .En bij mij bleven de testen  helemaal wit als hetniet raak was.
Bij mijn eerste zwangerschap op mijn nod  al een knal test  
En nu bij de 2e op mijn nod een heeeeeel  licht streepje  waardoor ik ook twijfelde  van is het wel raak. 
3 dagen daarna werd de streep donkerder en gaf clearblue weken indicator  ook 2 -3  weken aan .
Dus kon niet meer missen ?

Lastig om te zeggen. Heb vorige maand een miskraam gehad, testen waren na 1 week weer negatief dus geen hormoon meer aanwezig. Ik heb van mijn zelf een zeer onregelmatige cyclus en heb dus mijn langste cyclus aangehouden, nu drie dagen overtijd. Maar helemaal zeker is dat dus niet. Ben alleen erg moe en soms wat ongemakken wat geen naam mag hebben. Bedankt voor het meekijken dames!!
Groetjes

Ik had dit ook en werd toen 2 dagen later als normaal ongesteld. Zou nog even paar dagen wachten en dan nogmaals testen. Hoop voor je dat hij dan duidelijker wordt. Aangezien ik wel eens zulke testen heb gehad ga ik niet zeggen een streep is een streep want in mijn geval werd ik dus paar dagen later ongesteld

Hoi, een streep is idd een streep! En als iemand heeft meegemaakt dat ze eerst wel een streep hadden en erna ongesteld is geworden betekend dat meestal dat het een vroege miskraam was.... doordat het vroeg was heb je niet door dat het een miskraam js geweest... bij mij het zelfde overkomen... dus onthoud. “ streep is een streep “ 

Terug
Bovenaan