hier nog 1 met nod as zaterdag!
ik heb ook al gevoelige borsten(had ik vorige zwangerschap/miskraam ook),en ik heb mn hele kop onder de pukkels(had ik vorige keer ook, maar toen pas bij 6 wk zwanger) en ik heb af en toe lage rugpijn,had ik vorie keer ook! maar goed ik ben na de mk 2 keer ongi geweest en elke keer na 3 week al, terwijl ik voor miskraam een cyclus van 28/29 dagen heb. maar over die 21 dagen ben ik nu heen, gelukkig! ik heb nu wel steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat heb ik al een paar dagen. en dat had ik ook toen ik zwanger ben.....dus ik hoop dat het nu ook zo is en anders heeft mn lijf me nu wel echt voor de gek!!!!!!
oja, ik heb ook grotere tepelhof en puntjes op de borsten, maar ja moet nog een week wachten voor ik kan testen grrrrr.......
maar ja, ik denk dat kwaaltjes per zwangerschap verschillend zijn en denk dat je pas zeker weet of je zwanger bent, wanneer je een zwangerschapstest hebt die positief is!
maar gelukkig gaat de tijd voor mij vrij snel. ik heb vakantie,dus dan gaat de tijd altijd snel! en we gaan volgende week naar rhodos en daar wil ik met zn 3 ´en heen!!!!
ik duim voor ons allen met dezelde nod datum!!!!
liefs marjolein