Wat moet ik voelen??????????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Zaterdag heb ik weer  mijn nod,en het is natuurlijk weer Super spannend.
Duurt weer een eeuwigheid.Stel dat ik zwanger ben,wat zou ik dan allemaal moeten voelen in mijn buik of in mijn zij????

gtroetjes natasja

hoi

ik heb ook as zaterdag mijn nod en heb wel pijnlijke borsten en af en toe wat misselijk dit had ik met de vorige twee ook dus mijn gevoel zegt dat het raak is maar we wachten rustig af.

succes

Hoi Dione,

Ik heb bij mijn eerste gewoon het menstruatie gevoel gehad en niets anders.
Nou heb ik sinds gister al dat ik vaag misselijk niet erg maar een klein beetje,soms denk dat het inbeelding is.
en in mijn linker/en rechter zij beetje steekjes.
Ik hoop het zo.
Bedankt voor je reaktie.

hoi
wie weet ik was met de eerste niet zo misselijk kwam pas later ( meisje) en de tweede ook gelijk ( jongen ) of het daar aan ligt weet ik niet maar wel allebei verschillenden zwangerschappen en ik had met beide al gauw last van mijn borsten.!!

hier nog 1 met nod as zaterdag!
ik heb ook al gevoelige borsten(had ik vorige zwangerschap/miskraam ook),en ik heb mn hele kop onder de pukkels(had ik vorige keer ook, maar toen pas bij 6 wk zwanger) en ik heb af en toe lage rugpijn,had ik vorie keer ook! maar goed ik ben na de mk 2 keer ongi geweest en elke keer na 3 week al, terwijl ik voor miskraam een cyclus van 28/29 dagen heb. maar over die 21 dagen ben ik nu heen, gelukkig! ik heb nu wel steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat heb ik al een paar dagen. en dat had ik ook toen ik zwanger ben.....dus ik hoop dat het nu ook zo is en anders heeft mn lijf me nu wel echt voor de gek!!!!!!

oja, ik heb ook grotere tepelhof en puntjes op de borsten, maar ja moet nog een week wachten voor ik kan testen grrrrr.......
maar ja, ik denk dat kwaaltjes per zwangerschap verschillend zijn en denk dat je pas zeker weet of je zwanger bent, wanneer je een zwangerschapstest hebt die positief is!

maar gelukkig gaat de tijd voor mij vrij snel. ik heb vakantie,dus dan gaat de tijd altijd snel! en we gaan volgende week naar rhodos en daar wil ik met zn 3 ´en heen!!!!

ik duim voor ons allen met dezelde nod datum!!!!

liefs marjolein  

ook ik heb zaterdag  mijn nod.

probeer zo nuchter mogelijk te blijven maar dat wil niet echt lukken
Vanmorgen werd ik wakker en dacht: Ik ben zwanger.
Naarmate de dag vorderde ben ik het hele gevoel kwijt geraakt.
Heb nu sinds gisteren af en toe wat oud bloed verlies (en klein beetje rood) en sinds vanmiddag lijkt het net alsof ik binnenkort ongi ga worden.
Dit lijkt een beetje op wat ik vorige maand had (vanaf nod bruin/oud bloed voor 7 dagen en toen pas echt ongi)
Vandaar dat ik dat hele gevoel kwijt ben.

Ik heb al 2 kinderen en ik had nergens last van geen pijnlijke borsten geen steken in mijn buik niet misselijk dus je hoeft helemaal nergens last van te hebben hoor.

Ik hoop het voor je! Ik moet nog een weekje langer wachten nod 9 -9

hier zijn de duivels net aangekomen,
hopelijk meer geluk bij de anderen

we gaan gewoon weer voor komende maand

Terug
Bovenaan