wat moet je daar nu mee???

Vorige week woensdag zijn we bij de osteopaat geweest en sindsdien huilde Ruben veel minder alleen nog als er wat was. Maar sinds gisteren is het weer feest. Huilen, huilen,huilen.
Gister had ik het idee dat hij meer last had van zijn verborgen reflux, veel zure oprispingen en veel kokhalzen. Dus heb vanochtend zijn bedje nog maar wat hoger gezet. Heb vandaag niet het idee dat hij ergens last van heeft.
Hij ligt vanaf 1 uur op bed en nu is het 3 uur en huilt hij nog. Ga elk kwartier even bij hem kijken maar als ik de trap oploop wordt hij al stiller. En als ik bij zijn bedje kom krijg ik een smile van oor tot oor. Ja wat moet ik daar nu mee???
Laat hem toch maar liggen we gaan over een paar weken verhuizen en wil overdag toch alvast wat inpakken.
Moet zeggen dat hij niet constant huilt, hij is iedere keer een minuut of 5 stil. Als hij huilt zet hij soms even goed aan maar kan ook zo zeurderig huilen.

Ik weet het ook niet meer

Als jij je prettig voelt bij het laten huilen, moet je dat doen. Ik heb het idee dat het onstuimige weer niet mee helpt. Caileigh was vandaag ook zo onrustig nu pas slaapt ze weer.
Moet je nog eens naar de osteopaat of was het klaar?
Ik vind het ook lastig te bedenken wat te doen, want dan is het 5/10 minuten stil en dan gaan we weer. Ik heb een bepaald soort huil nu als de grens. Verder laat ik haar liggen en ga af en toe even bij haar kijken.

Hier was het gisteren ook zo. Steeds een hazeslaapje gedaan van 15/30 min, dan weer wakker en huilen. Op de arm meteen weer in slaap vallen maar met wegeleggen begon ze weer. Ik moest gisteravond weg, maar had er geen moeite mee haha! Vandaag is het weer goed, nu slaapt ze weer. Even afwachten hoe de rest van de dag gaat....

Liefs ciomama

Ik heb nog eens na zitten denken en had hem vanaf afgelopen dinsdag van 6 naar 5 flessen gedaan terwijl hij de nacht nog niet doorslaapt. Dat betekend dus heel de dag een beetje rekken met de tijd anders komt hij niet op de 5 flessen. Sinds gisteravond dit maar weer terug gedraaid. Hij zit nu weer op 6 flessen van 150ml. Moet hem dan wel om 23.00u wakker maken maar toe maar. Ik denk dat ik te snel wil en af moet wachten tot hij zelf door slaapt. We gaan over 3 weken verhuizen en mijn broer komt dan tijdelijk met zijn 2 kinderen (zijn vrouw is overleden) bij ons wonen. Ik had graag dat hij dan doorslaapt zodat mijn neefjes ook lekker kunnen slapen maar goed we hebben nog 3 weken.
Vanochtend weer bij de osteopaat geweest hij was al veel losser! En ligt nu lekker te slapen.

Terug
Bovenaan