wat moet je verwachten bij een jongetje?

Na 2 dochters krijgen wij een zoontje. Ik zit me steeds af te vragen hoe dat zal zijn. Ik vind een meisje super leuk, maar een jongen... Wat is het verschil? Hoe zal het zijn als ik hem in mijn armen heb? Het is nog even wennen denk ik. Begrijp me niet verkeerd, ik ben super blij dat we nog een kindje krijgen en ook heel leuk dat het een jongen is! Zijn er meer meiden die hierover nadenken?

Ik denk dat een kindje gewoon een kindje is en je gevoel door het karakter gevormd wordt uiteindelijk. Wij hebben een echte jongens jongen, als hij er niet overheen kan dan maar erdoorheen, stokken, zand, meubels verplaatsen en vooral niet schattig stil zitten om bij mama te knuffelen. Al gebeurd dit laatste steeds meer. Dit keer wordt het een meisje, nu snap je dat ik hoop op een schattig klein kroelpopje. Maar... Ikdenk aan de schopjes te voelen dat deze dame nog meer in haar mars heeft dan onze kleine man. En eigenlijk vind ik dat ook prima. Dus we zullen het niet weten Amy maar ik ben ook nieuwsgierig hoe meisjes zijn.
Wel even een echt jongensding.... Die plassers haha onze zoon plaste regelmatig met een flinke boog als zijn luier af ging, de verloskundige, kraamzorg, mama op het consultatiebureau allemaal nat :) gelukkig gaat dat over haha

Wij hebben een zoon en verwachten nog een zoon maar 1tip hou het piemeltje laag haha..

Meisjes plassen 1kant op maar jongens gaat het alle kanten op

Gr. Maart 2011 en december 2013 mama

ja, dat had ik al gehoord ja, van het piemeltje:) Mijn zus heeft trouwens een zoontje en die vind ik zo schattig, dan ik denk dat het met liefde wel goed komt. En mooi dat ik dit ook mee mag maken.

Wij hebben twee jongens en dan nu een meisje. Dus precies andersom.
Ik wou heel graag nog mee maken hoe het is om een dochter te hebben dus ben dol gelukkig.
Maar soms vraag ik me ook wel af hoe t is hoor. Zal t anders zijn?

En wat je kunt verwachten bij jongens....volgens mij kan je daar niks over zeggen.
Toen ik wist dat de tweede een jongen zou worden zag ik het voor me: een voetbal huis, luidruchtig, viezen sokken....haha. Maar eerlijk is eerlijk..... Dat is helemaal niet zo.
Onze jongens zijn wel echte jongens, maar hebben ook hele zachte en gevoelige kanten. En ook typische meiden dingen zoals knutselen, tekenen en lezen vinden ze super leuk.
Daarnaast zijn ze ook nog eens allebei heel verschillend qua karakter....

Dus nee....kan niet echt zeggen wat je kan verwachten.

En zelf verwacht ik dat een meisje met twee grote broers ook wel niet een heel stil popje zal worden.

Dus we wachten t af!

Leuk toch dat je van beide mag ervaren.

En leuk dat je nu ook eens van die gave stoere jongens kleding mag kopen.
Iedereen denkt altijd dat je alleen voor meisjes leuk kan shoppen maar dat is echt niet waar!! Ik zie vaak juist meer gave jongens dingen dan meisje kleding. Die is vaak toch heel tuttig.

Geniet er van!
Toedeloe

Ik heb eerst twee jongens gehad en daarna een meisje, ik had precies hetzelfde gevoel toen ik zwanger was, maar als je kindje er eenmaal is gaat het helemaal vanzelf! Niet druk maken. Je krijgt dir mee van moeder natuur!

Ik heb nu een jongen en er komt straks een kleine meid bij. Ik heb ook echt even moeten schakelen, ik had ergens in mijn hoofd dat ik echt een jongensgezin zou krijgen. Ben er ook superblij mee nu maar herken de gedachtestroom wel.

Hier echt een mannetje wat gek is op kroelen maar ook enorm fan is van auto'tjes. Maar wel een heel rustig karakter, echt net zijn vader.
De kleine meid is nu al een stuk drukker in mijn buik, met mijn geluk heeft die straks mijn drukke karakter :D

En dat piemeltje, ach, als je 1 keer een fonteintje hebt gehad vergeet je dan ook niet meer.

Ik vind jongenskleding veel makkelijker dan dat meisjesspul. Al die laagjes en wat mamma007 zegt vaak erg tuttig! Bij een jongen is het meestal gewoon een stoere (spijker)broek met een leuk gekleurd shirt en klaar!

Terug
Bovenaan