Zat begin de middag lekker met mn dochter van 4 in de tuin...deed mn jurkje omhoog omdat zo lekker warm en zonnig was(dacht misschien nog een bruin buikje halen haha)klimt mn dochter op schoot en zegt:zoo mama jij heb een hele dikke buik,dus ik zeg dat dat door de baby komt en dat ie nu groot genoeg is dat ie mag komen...vraagt ze ineens uit het niks:maar hoe komt ie er dan uit??denk natuurlijk meteen aan mn buren enzo...dus ik zeg dat leg ik je wel uit als je iets groter bent...maar daar nam ze geen genoegen mee en trok toen haar eigen conclusie:ze zei krijg je dan een groot gat in je buik met heel veel bloed,,,heb maar even ja gezegd.
en ze was tevreden
hoe zijn jullie daar over tegen een kindje van 4 jaar??vind ze nog zo heel jong om nu al te weten dat de baby langs onder komt,of moet ik haar het toch uitleggen??ben beniewd hoe andere mamas dat doen met kindjes van zo een leeftijd(dochter heeft er nooit eerder naar gevraagd)daarnaast zat ik nu natuurlijk in de tuin waar iedereen je kan horen
liefs jootje
en ze was tevreden
hoe zijn jullie daar over tegen een kindje van 4 jaar??vind ze nog zo heel jong om nu al te weten dat de baby langs onder komt,of moet ik haar het toch uitleggen??ben beniewd hoe andere mamas dat doen met kindjes van zo een leeftijd(dochter heeft er nooit eerder naar gevraagd)daarnaast zat ik nu natuurlijk in de tuin waar iedereen je kan horen
liefs jootje