wat mogen we nou wel eten?

Ik ben een echte brood gek en hou van vleeswaren maar de worst soorten komen me nu al de neus uit!
Ik heb van de week fricandeau genomen! er staat immers gegrild op! nu hoor ik weer dat dat eigenlijk ook niet mag! whaaaaaa...
Wat vinden jullie echt lekker en heb je moeite mee te laten staan? en waar hou je echt niet meer van?

liefs kim

hee meid,
fricandeau geen flauw idee of je dat mag of niet!
Ik at eerder 's avonds lekker bij de thee een koek of later op de avond wat lekkers maar ik kan nu 's avonds niks meer verdragen! moet dan niet aan eten denken bah haha vreemd he?!
voor de rest smaken de patatjes me nu erg goed haha helaas....heb verder geen rare afwijkingen tot nu toe?!
liefss

Ik neem bijna alleen maar kaas in alle varianten. Of komkommersalade. Of gekookte worst. Soms neem ik een tosti of een soepje. Die AH excellent tomatensoep is echt geweldig lekker. En patatjes inderdaad haha mmm. Maar ja die moet je dan weer gaan halen of het hele huis stinkt naar de frituurpan. :/

ik hou van filet american,maar mag dat nu niet en gerookte zalm
ik heb het dat ik opeens zin heb in een ijskoud biertje echt raar want dat vindt ik eigenlijk niks maar heb bij mijn man toch een slokje genomen(ik kon het niet laten)
verder heb ik overdag echt moeite met eten vanwegen de miselijkheid.

fricandeau mag je niet hebben tijdens de zwangerschap wat ik begreep is namelijke gedeeltelijk rauw rosbief wordt ook gegrild maar is van binnen nog rauw is bij fricandeau ook zo

Fricandeau niet??? Sinds wanneer is dat dan weer. Nog even en je mag helemaal niets meer dan droog brood. Bij mijn weten is fricandeau wel helemaal gaar.

@mommy02 af en toe een slok kan echt geen kwaad. Ik heb weleens het idee dat ze erg ver doordraven met al die voorschriften. Volgens mijn vk mag ik gerust 1 keer per week een glasje wijn (wel het liefst rode dan). Niet dat ik er elke week 1 neem maar de mogelijkheid vind ik wel prettig.

Fricandeau is meestal niet helemaal gaar, vergelijk het met een varkenshaas die van binnen niet helemaal gaar nog is (heb lang geleden nog eens bij de slager gewerkt als bijbaantje). Dus vandaar dat het niet altijd super is. Maar bij de meeste supermarkten hebben ze fricandeau te ver doorgegaard waardoor je het dus wel weer zou mogen eten :) om het even makkelijk te houden.

Ik drink sowieso niet, dus dat was makkelijk. Maar ik heb echt enorm moeite met rood vlees. Ik hou echt van biefstuk, carpaccio en tartaartjes. Goed ga zo maar verder zeg maar....

Maar ik ben normaal echt van de snoepies en koekies maar nu geef ik niets om die zoetigheid. Kom maar door met de zoute chips! Dat blijft tenminste binnen. En chocomelk en gebakken ei...heb ik van mijn lijstje af moeten schrapen. Elke keer als ik het proef of ruik...rennen naar de WC.
Maar mijn meest bizarre is tot nu toe mijn enorme trek in fricadellen.

Nou, het lijkt wel of er elke maand weer producten bijkomen die we niet mogen.
De eerste weken had ik héél veel zin in bitterballen, wel alleen die van Dobben. Nu krijg ik maagzuur van alles uit de frituur, beter :)

Ik begin al weer veel zin in melk te krijgen. Dat had ik ook bij de eerste.
Vlees daarentegen krijg ik bijna niet meer weg. Maakt niet uit wat voor soort, ik vind het walgelijk momenteel.
Ben benieuwd waar ik over een paar weken weer veel zin in heb.

Terug
Bovenaan