Wat nemen jullie mee naar gastouder?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Nou mijn vraag is "wat nemen jullie mee naar gastouder?"

Ik moet 30 augustus weer werken    ik zit nu al bijna te huilen omdat ik hem niet voor 40 uur wil missen....... Ze heeft wel een aantal spullen zoals wandelwagen, bedje, speelgoed en hydr.luiers (heeft hij veel van nodig omdat hij veel spugt)..... maar wat nog meer? Ik ben nu echt een zeef... weet het ff niet meer... wie helpt me?

grt suuz

hoi suuz,

ik neem altijd mee:
een extra set kleertjes
luiers en doekjes
slabbertjes
flesje met speen
fopspeen
melk poeder( duh!)
zn fruithapje
cinebaby ed, voor buikkrampjes of fortifix nu zijn tandjes doorkomen,
nog een vertrouwd speelgoedje of knuffeltje

en ook heel handig een boekje waarin wij kunnen schirjven hoe het met hem gaat en hoe de gastouder kan schrijven hoe zijn dag is geweest, hoe laat hij heeft gegeten en geslapen enzo!

Anneke

ik heb een standaard tasje onder de kinderwagen liggen mte zo'n beetje hetzelfde als wat hierboven staat en inderdaad een schriftje als dagboekje (moet ik nog even kopen) ook moeten wij zelf luiers doekjes en voeding meenemen, anders komen er extra kosten bovenop.

traantjes afvegen (Je kunt het!!!) en gewoon je gastouder bellen, die kan het je precies vertellen.

Ik kan je wel vertellen dat mijn gastouder vrijwel alles in huis heeft en ik dus bijna niets mee hoef te nemen, maar elke gastouder doet het weer anders.

Dank jullie wel, idd zo'n boekje lijkt me een erg goed idee! Het is maar voor 4 maanden en hij gaat 4 dagen na gastouder en 1 dag naar mijn moeder...

ik hoop dat alles goed gaat...

grt suuz

Terug
Bovenaan