Wat niet en wat vooral wel mee te nemen met vakantie?

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Er zijn vast al velen met vakantie geweest!?
Wij vertrekken volgende week naar Zuid Frankrijk, enorm veel zin in.
Ben een beetje begonnen met inventariseren wat we allemaal mee moeten nemen.
(hellup, echt veel)

Ik probeel wel wat te schiften, ik bedoel - ze hebben in Frankrijk ook winkels (!) dus kan altijd daar nog 't een en ander halen.

Ben benieuwd naar wat jullie zijn tegengekomen waarvan je denkt, niet vergeten of iets was superhandig om mee te hebben! Alle tips zijn welkom!!!

Nu   maar hopen op zonnebrillenweer!!!!!!

Hoi hoi

Heerlijk he ff weg!!Wij gaan ok naar frankrijk maar dan aan het einde van de maand september!

Misschien is het een idee om op www.inpaklijst.nl te kijken ikzelf vind dit een enorm handige site!!Fijne vakantiealvast!!

xxx

Wat een lekker vooruitzicht hè? Wij zijn in mei 2 weken naar de schoonfamilie in Turkije geweest en we gaan in september nog 2 weekjes naar de zon met vrienden.

Nou, ik had dus inderdaad veeeeeeeeeeeeeel te veel meegenomen, maar goed, oa: klamboe voor campingbedje, draagzak, zwemluiers, zonnebrandcreme factor 50, petje, parasolletje, veeeeeeeeeeeeel t-shirtjes en rompertjes, opvolgmelk (want k weet niet wat er in Turkije is en of ie dat lust..), flesjes, wat speelgoed, badcape, dekentje, panadol voor baby's, neusspray voor baby's, thermometer en de dagelijkse verzorgingsspulletjes. Ik had ook veel potjes meegenomen, maar dat doe ik in september niet meer. Mijn zoontje lust alles, dus hij eet dan maar wat de Turkse potjes schaffen.

Ik vergeet vast de helft, wat mijn koffer puilde uit van alle zooi!!

Succes d'r mee

groetjes
Mie

Hoi!
Ik denk dat t handig is om opvolgmelk mee te nemen (tenzij bv) een waterkokertje en een thermos. Met warm water bij de hand kun je ook evt. potjes opwarmen in een beker.
Verder zijn zwemluiers niet in alle landen verkrijgbaar. Voor de rest denk ik dat als je iets vergeten bent, ze het vast wel in een winkel hebben.
Fijne vakantie!

Ik vond een badjasje erg handig (was ik toen bijna vergeten, maar was blij dat ik er snel nog 1 in het koffer heb gedaan!)
Verder alle dingen die je thuis ook gebruikt (luiers, voeding, verzorgingsspullen, hydrofiele luiers (om mee af te drogen), washandjes, zonnebrandcreme etc etc
Ik heb toen wij gingen ook vanalles meegenomen van: zetpillen, luuf, neusspray, creme voor eczeem (omdat ze daar last van heeft), termometer, iets voor de tandjes etc etc
Toch wel erg handig als je het bij je hebt als er iets gebeurd toch!

Succes met inpakken!

Terug
Bovenaan