Wat nou als het niet lukt?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik ben inmiddels in m'n 7e ronde. En ik moet zeggen, dat ik wel een beetje begin te wanhopen. Ik weet wel dat sommigen er wel een jaar over doen om zwanger te worden, maar zijn dat geen uitzonderingen? We klussen braaf om de dag voor, na en tijdens de goede dagen. Aan het einde van de maand begin ik van alles te voelen (hogere temperatuur, gevoelige borsten). En telkens ben ik zo enorm teleurgesteld wanneer de test weer negatief is. Ik had niet verwacht dat ik me zo zou opfokken! Ik ben er de hele dag mee bezig, het houdt me zelfs wakker! Wie herkent dit?

snap precies wat je bedoelt, wij zitten nu in ronde 9. Ook heb ik elke periode aan het einde veel vage klachten en krijg dan al veel te veel hoop. Dus ga ik er nu voortaan maar van uit dat deze horen bij de duivels, hoop dat ik dan minder de zenuwen krijg.

Nou in ieder geval succes!
en je bent echt niet de enige hoor!, denk dat er nog wel meer reacties zullen komen.

groetjes leeuwtje

Hoi hoi,je hoeft je echt nog geen zorgen te maken!!!er staat een jaar of zelfs langer voor.dus dat zijn geen uitzonderingen.en hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het duurt..want dan ga je toch gespannen vrijen met elkkaar..ik had aan predictor van de week ook zo een vraag gesteld als jij...hier komt ie moet je maar lezen...

Zoals je zelf opmerkt: het is nogal wat, wat je het afgelopen jaar hebt
meegemaakt.  
Je lichaam reageert heel sterk op stresssituaties en dit kan een
zwangerschap heel goed tegenhouden.
Normaal duurt het gemiddeld 1 tot 1 1/2 jaar voor een vrouw zwanger
wordt. Je hoeft je dus in principe niet ongerust te maken.
Probeer alle angsten te vergeten en bereid je in alle rust voor op een
mogelijke zwangerschap. Hoe minder stress je hebt hoe beter dit voor je
is.

Met vriendelijke groet,
Gonnie van der Mast
Consumentenservice

Ik denk dat velen onder ons zich in je verhaal herkenne. Ikzelf zit in ronde 10 voor nummer 2 en heb een hele tijd behoorlijk lastig gehad. dit vooral toen ik een hele maand ziek was en dus weinig om handen had. Nu ik weer aan het werk ben, is het me gelukt om wat meer afstand te nemen. Ik denk in elk geval dat je niet moet wanhopen. Bij ons eerste was het rond ronde 8 dat het raak was. Succes Natje

hoi fleur,

Ik kan het me heel goed voor stellen dat je even in een dipje zit.
Wij zijn bezig voor nummer twee en ook in ronde 7(nu 2 dagen over tijd
dus misschien geluk)
Bij de eerste was ik binnen 3 maanden zwanger dus dat dachten we bij
nummer 2 ook wel even te doen.
Dat valt dus vies tegen.
Af en toe even flink afreageren op dit foum en je kan er weer even tegen.
Succes er mee.

groetjes leeuw32

Hoi,

Ik snap je helemaal!!
Ik ga nu ook de 7de ronde in.
Ben de laatste twee maanden ontzettend onregelmatig ongesteld, en dus heel vaak en te snel teleurgesteld. Ik baal er ook echt zo onwijs van.
Maar haal toch wel een beetje hoop uit het feit dat het gemiddeld 1 tot 1 half jaar duurt.
Blijven duimen voor elkaar!!!

Gr, Mitchy

Terug
Bovenaan