wat nou weer????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ben heerlijk met mijn mannetje een weekendje weg geweest, omdat we gisteren een jaar getrouwd waren. Was echt ontzettend leuk en gezellig.

Alleen.......afgelopen maandag ben ik ongi geworden. Dit duurde de afgelopen maanden steeds een dag of 4 hooguit vijf. Maar gisteren verloor ik nog steeds bloed, en best wel veel ook. (voor dat het eigenlijk al over zou moeten zijn....) Vandaag is het gelukkig bijna weg, maar dat dacht ik eerder ook al en toen kwam het dus gewoon weer terug. Hoe kan het nou weer dat het ineens zo lang duurt???? Gooide wel een klein beetje roet in het eten hoor......  Hebben wel een klein beetje lol gehad, maar niet te veel, want zou een beetje vies zijn he??

Ik snap er niks van, maar goed, nog een dag of 15 (!?) en dan zijn mijn vruchtbare dagen...... dan zal het toch wel weg zijn????hahaha

Nou goed, ik ben weer helemaal bij. Heb overal weer gereageerd dus ben weer helemaal terug.
Veel liefs Annet

hallo,

balen dat je ongi roet in het eten gooide! ik hoop wel dat het verders wel leuk was! fijn dat je er weer bent!

doei doei

liefs wilma

Terug
Bovenaan