Wat nou weer ?????????

Maandag had ik mijn ei, nu heb ik al de hele ochtend wat zeurderige buikkrampen. En ik raak nu ook rosige afscheiding kwijt. Dit kan ik me niet herinneren dat ik dit na mijn ei ooit heb gehad.
Wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn?

Wil je geen valse hoop geven maar misschien dat het de innesteling is ofzo of het bevruchten van ........

Ik moet zeggen ik heb het ook al eens gehad en me toen zo voorzichtig blij gemaakt omdat ik dat nog niet had gehad maar helaas bij mij was het niets .
Ongelovelijk hoe je lichaam je voor de gek houd ik heb zo vaak gedacht dat het raak was maar steeds weer die teleurstelling .
Ik hoop nergens meer op ga er niet van uit als het echt zo is merk ik dat wel .

Ik hoop dat het echt zo is bij je en het een goed voorteken is ! Succes

Ik heb nou een lichte vorm van ong. ik heb vanochtend wel een ibuprofen ingenomen voor de krampen, ik heb nog nooit tussentijds bloed verloren.

Oooohhhhh..... Wat spannend! Het kan idd nog alle kanten op.
Ik voel gewoon de spanning in jouw plaats. Wat zou het gaaf zijn als het nu gelukt zou zijn!

Nu moet ik niet te hard van stapel lopen, want het kan nog alle kanten op....

Pffff... Zit hier te hyperen op de bank voor jou!

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.......

De krampen nemen nu wat toe.
Bloedverlies is het zelfde.
Als ik van een normale ong. uitgaat, dan heb ik het gevoel dat het zo door kan breken.
Dit is de eerste keer in die 11 jaar en 4 maanden dat mijn dit overkomt. En vooral 2 dagen na mijn eisprong. Die ik maandag duidelijk heb gevoeld.

Vreemd.... En dat terwijl je duidelijk je eisprong hebt gevoeld. Een ongi kan het dan bijna niet zijn, toch?

Succes! Als je maar weet dat mijn duimen in de tiende versnelling doordraaien. Als iemand wat geluk op dit gebied mag hebben, ben jij het wel!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan