Wat nu dan???

A

Anoniem

Guest
Onbegrijpelijk!!!

Ik heb inmiddels een cyclus van 45 dagen. Ik denk zelf dat ik ongeveer twee weken geleden een eisprong heb gehad. Ik had toen namelijk eerst wat slijm en een dag erna (ofzo) had ik erge steken in mijn buik.
Deze steken hebben aangehouden. Iets minder maar toch voelde ik het regelmatig. Inmiddels voel ik ze niet meer.

Sinds gisteravond heb ik ineens wat bruinige afscheiding (sorry). Ik heb dit altijd als ik ongesteld word, maar word het dan ook vrij snel erna. Inmiddels houd het alweer op en ben ik nog niet ongesteld!!!

Ik word helemaal gek van mezelf. Ik wil gewoon of ongesteld zijn of duidelijkheid! Hier heb ik niks aan.

Wie herkent dit? Kan ik dan nu toch nog zwanger zijn? Of word ik wel gewoon ongesteld????

BAH

Liefs MIer

Hoi Mier,
Tja het kan vanalles zijn, innesteling of op komst zijnde ongesteldheid. Ik kan je niet echt verder helpen vrees ik. Misschien is testen een oplossing.
Succes.
Liefs Rene

Hai Mier,

Wat vervelend joh, nou ik zou gewoon een test doen, dat geeft je misschien wat duidelijkheid.

liefs wies

Hoi mier

Wat spannend allemaal!! Ik wil je geen valse hoop geven....maar ik had ook altijd voor mijn ongi bruine rotzooi. Toen ik dat op mijn laatste NOD ook weer had dacht ik dus gewoon ongi te worden......maar dat bleef uit en ik ben inmiddels 13 weken zwanger!!!

Bruine afscheiding of bloed hoort bij je vorige cyclus.....dus zegt niks over je nieuwe cyclus, die begint pas op het moment dat je echt helder rood ongi-bloed hebt. Succes en ik duim voor je!!

liefs janine

Tja...
Het was ook wel heel mooi als het waar zou zijn...

Ik ben vanmorgen toch echt ongesteld geworden.

Had helemaal nergens last van ofzo. Maar nu weer vreselijke buikpijn en rugpijn. Ik herinner me ineens weer waarom ik jaren geleden aan de pil was gegaan!

Nou ja, ik weet nu na een cyclus van 46 dagen eindelijk waar ik aan toe ben.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen denkik nu maar.

Kortom als mijn volgende ronde weer zo lang is dan heb ik mijn volgende NOD op 31 januari. DAs nog wel heel ver weeg. Hopen maar dat de volgende ronde iets korter is.

Liefs MIer

Jeetje meis
Balen zeg, zulk soort berichtjes zijn nooit leuk.
Eet lekker wat kerstkransjes oid, verwen jezelf.
Heel veel succes de volgende ronde.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan