Wat nu gedaan?

Ik heb een dochtertje van 2.5jr
Ik ben op nog geen 2 weken al 3keer bij de dokter geweest.

1ste keer : ze had enorme hoest.. diarree , weinig eten
Dokter zei : ja het is maar haar darmen geef ze 3x suppo per dag en enterol..

Ze zat met een enorme hoest dus kon niet alleen haar darmen zijn..


Op naar de volgende dokter

Dokter zei : Ja u dochter is allergisch..
Wij hebben ons katje moeten wegdoen :-( al was hetniet zeker dat het van onze kat was.
moest een hele reeks medicatie nemen..

Nog geen week later is ze nog/terug ziek!
Nog geen 35° van temperatuur wat wel weinig is ( ze voelde heel warm aan en kwam pas uit bed )
Ze at niet , beetje suf , diarree , kwam ver de zetel niet uit ..

Dokter kwam dan aan huis : ja het is een oorontsteking.. blaasjes op het trommelvlies met die druppeltjes is het zo over..

Nu zijn we bijna een week verder
Ze kwam gisteren terug van bij onthaalmoeder en ze wist me te zeggen dat ze heel warm aanvoelde en 34.9° van temperatuur had..
Heel slappe stoelgang
ze krijgt elke dag al haar medicatie

Nu eet ze soms..

K'weet er mij geen raad meer mee.
Kan iemand me zeggen wat te doen? ofwat het zou kunnen zijn
Maak me nameijk toch wat zorgen!

Grtz
 
hoi smechtje,

kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
als ik jou was zal ik gewoon naar de eerste hulp gaan of naar de huisartsenpost.

ook ik ben met mijn dochter de afgelopen maanden (gelukkig gaat het nu goed) bij de huisarts geweest (soms wel 2x per week).
ook van alles geprobeerd, bloed laten onderzoeken, alles nagekeken.
ik vermoed achteraf dat het van de tandje kwam en nog een nasleep van de buikgriep.
wellicht heb je hier wat aan.
 
Hi,

Een temperatuur van 35? Is de thermometer wel oké? Zeker als je dochter zo warm aan voelt. Meet je via het oor? Onze ervaring is nl dat die dingen echt afwijken in de kinderoortjes en wij meten altijd rectaal (kon soms wel 1.5 graden afwijken).

Ik zou terug blijven gaan, een kind wat zo ziek is, is niet in orde! Blijven aandringen dat je verder wilt kijken.

Sterkte er mee.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan