wat nu weer?

Ik had vanmorgen iets raars. Ik veegde mij af en er kwam wat roze/slijm/bloed mee. Ik dacht ik zie het niet goed en deed het nog eens en het was er weer heel licht. Dus ik mijn liefde gebeld en geroepen dat ik dan eindelijk ongesteld ben en dat we voor een nieuwe ronde gaan.Ben ik nu dus ruim 5 uur verder, is er niets meer! Ik word er gek van. Misschien zet het nog door. Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding is, want dat zou toch niet meer kunnen met nod de 17e Juni? En trouwens we hebben niet echt meer geklust.... Wegens onregelmatige werktijden en doodmoe zijn en ook angstig dat het juist losgaat het vruchtje tijdens het vrijen, omdat het allemaal zo raar is gegaan afgelopen weken. Nou ik weet het niet meer hoor. Ik ga er minder mee bezig zijn en hou jullie wel in de gaten. Liefs Crienie.
 
oook wat erg. Nou weet je nog niet waar je aan toe bent. Het kan nog steeds alle kanten op gaan. Ik hoop voor je de goeie.
Maar je wordt er niet vrolijk van.
Ja hoort wel vaak dat er in de eerste weken een bloedinkje is.

Probeer je niet gek te laten maken door je lichaam. ( wel makkelijk gezegd van mij).

Veel sterkte
Veel liefs
Brenda
 
Misschien is het toch een heel langzaam begin van ongi?
Eigenlijk kun je alleen maar afwachten.
Probeer je gedachten te verzetten en laat het gewoon over je heenkomen.
 
Lieve Crienie,

Ik heb dat ook gehad. Het duurde 3 dagen en op de 3e dag zette mijn ongi door. Maar ik hoop voor je dat je niet ongi wordt maar gewoon hartstikke zwanger bent !!! Heel veel succes en laat wat van je horen als je meer weet.

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan