wat nu weer??????

A

Anoniem

Guest
hoi damens

zoals jullie denk ik allemaal wel ervaren is het elke maand wel weer iets anders.   ik ben nu 1.5 jaar van de pil af en 2 cyclussen terug was ik 3 weken overtijd. geen zwanderschap helaas maar ik ben altijd zeer regelmatig. nu zit ik rond mijn ei. volgens de ovu test had ik die dinsdag. ik heb nu al zeker een week veel slijm en sinds een paar dagen zit daar wat bloed bij ( meer sliertjes) en is mijn afscheiding gekleurd ( rose bruin). ik snap er niks meer van en vraag me af wat dit weer is.
wie kan mij helpen.

liefs kim

ik zet even mijn vraag weer omhoog. heb geen reactie gehad maar hoop dat iemand het herkent.

liefs kim

Haihai,

Ik heb geen perfect antwoord voor je, maar t zóu kunnen zijn dat het innesteling is...maar t kan ook wel oud bloed van vorige x zijn, dat het nu voor je ongi aan komt...

Suuces ermee...we horen t wel.Wanneer is je NOD?

XXX JIG

Hoi, k zit net ff te rekenen, maar innseteling zou wel te vroeg zijn.Ik heb zoiets ook wel eens bedenk ik net, dan is het meestal na de sex...dan komt er toch iets bloed los op de eoa manier...

Lastig he??

hoi damens

bedankt voor jullie reactie. ja idd voor een innestelling zou het te vroeg zijn. mijn nod is 13 mei. ik kreeg die afscheiding een dag of 5 na mijn laatste ongi dag. ik vind het ook een beetje vreemd want ik herken het niet. hoe lang zijn jullie al bezig en waneer verwachte jullie je nod.

liefs kim

hoi damens

helaas krijg ik niet zo veel reactie op mijn vraag
probeer het nogmaals door mijn topic weer naar boven te halen.
ik krijg dat stomme vraagteken niet uit mijn hoofd.
heb echt in de week rond mijn eisprong heel raar slijm verlies gehad ( rose bruin) en veel.

ik hoop dat iemand het herkend

liefs kim

hoi   JIG

sorry ik zie nu pas dat die 2 van jou waren. ik dacht 2 berichtjes van 2 verschillende. sorry volgende keer beter opletten.

groetjes kim

Terug
Bovenaan