Wat nu weer...

A

Anoniem

Guest
Hey,

Dean is net bekomen van de waterpokken of het volgende dient zich al weer aan...

Ik weet dat er nogal wat kindjes zijn de de 5e of de 6e ziekte (gehad) hebben. In een tijd van een paar uur verschenen er allemaal rode stippeltjes of Dean z'n lijfje (van top tot teen). Ook had hij 39,3 graden koorts. Vanacht was hij ook om de klapscheet wakker. Nu ligt hij voor de 2e keer te slapen. Heb net een paar foto's genomen. Misschien dat één van jullie weet wat Dean heeft? Ben momenteel alleen met Dean thuis want m'n man is naar Graspop (België) en komt vanacht pas thuis. Hopelijk zijn de foto's duidelijk.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Nelly.

Gecensureerd en wel hihi

Ik weet helaas niet wat t is. Sep had wel laatst ook veel rode bultjes ed maar dat kwam door t rollebollen in het (harde) camping gras!

Sterkte ermee! xx

Waterpokken???

Ik heb wel twee kinderen maar nog steeds geen ervaring met kinderziekten. 6de Ziekte geeft uitslag na de dagen van koorts maar misschien heb je koorts niet opgemerkt van het vorige.....

Anders naar huisarts zou ik zeggen..

Succes
Renske

Ach arm manneke.
Ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn, maar iig heel veel beterschap en als het morgen niet over is gewoon even ha bellen hé!

Ik moest wel een beetje lachen om je; 'wakker om iedere klapscheet' (tja onderbroekenlol hier)

Pauline

Hey,

Bedankt voor het meedenken. Het is waarschijnlijk niets. Af en toe trekken de rode stippeltjes weg en bijvoorbeeld een uur later zijn ze er weer. Heel vreemd.  Sinds z'n derde slaapje is Dean weer super vrolijk. Hij heeft nog wel koorts. We zullen het nog even aanzien. Hij heeft wel lekker gegeten en gedronken.

Bedankt meiden!

Groetjes,
Nelly.

Pauline, klapscheet is toch een Nederlandse uitdrukking? Of zeg ik nou iets raars.

Nou, ik zie dan twee van die klapperende dikke billen voor me waar steeds een scheet-lucht uitkomt...haha

hahahaha ja zo

had er nog niet eerder van gehoord, wel van 'om iedere scheet'. Maar een klapscheet houden we er nu in hihihi

mmm, had wel graag gezien hoe jij een klapscheet uitbeelt...zie geen plaatje

Terug
Bovenaan