Wat nu weer???

Ging t bij jou ook al niet goed met plaatsen? Bij mij deed ie ook al raar, kun je mijn bericht lezen? Ik heb nu ineens weer veel slijm, kan er draden van trekken en weet niet of ik nou een laat ei heb of innestwling... Xxx kim

Ik kan je bericht nu wel lezen, maar bij het plaatsen van mijn bericht stond'ie er ineens, zonder tekst ofzo...
Vreemd...

Als je slijm doorzichtig is en als je er draden van kan trekken (zo te zien is dat nu bij jou) heb je je ei!!
Klussen!!!

Liefs

hee, nou ik heb afgelopen woensdag de positiefste test gehad, en afgelopen dagen geen of een heeeel licht streepje... ik heb nu net een test gedaan en die is ook bijna niet te zien.... pfff....

liefs kim

kan je ook dit slijm hebben als er een bevruchting is geweest????

xxx

Dat 'eiwitslijm' heb je alleen met je eisprong. Na je ei wordt het slijm weer wit. Ne de bevruchting verandert er niets aan de dichtheid ed van het slijm, alleen lees ik wel eens dat de hoeveelheid toe kan nemen.

Ik denk dat je donderdag je ei hebt gehad.

Goed geklust rond die dagen? ;-)

Liefs!

ja maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag, vandaag gaat het ook niet lukken om te gaan klussen.... wel echt balen want als ik niet zwanger blijk te zijn dan ga ik natuurlijk wel denken... "was het dan toch maandag die eisprong??" snap je... pff ik wist niet dat het allemaal zo moeiijk was... we wachten maar weer af.... het is nioet erg om evt. door te klussen toch??? mocht het er toch nog van komen...

hoe ist nu met jou???

liefs kim

Terug
Bovenaan