Wat nu weer???

A

Anoniem

Guest
Gisteren nog een gigadonkere ovutest, vandaag een hele lichte!! Zomaar ineens, niet eens maar een beetje lichter ofzo.
Zou ik deze cyclus een tweede eisprong gehad hebben dan?? De test is alleen gisteren gigadonker geweest. Het zou toch niet?
Ik wel sinds gisteren allerlei krampjes die van links naar rechts door mijn onderbuik gaan. Zal wel van mijn komende ongi zin dan, hoewel dit toch anders voelt. En dat drukkende gevoel in min onderbuik al een aantal dagen zal ook wel niets betekenen..

Misschien toch al te snel te hard van stapel gelopen?

Ik durf nu geen enkele test meer te doen, dus ik wacht maar 'rustig' af... Zaterdag weet ik meer...

Vrijdag op vakantie, maar het maandverband is ingepakt en de zwangerschapstest, maar vast utigepakt...

Bleghh....wat kan mijn lichaam vervelend zijn!

Ik hoop dat het met de andere meiden beter afloopt! Reken hier nergens meer op, behalve een week lang rooie troep...

Liefs Daisy

Ook al zit ik op een ander forum, ik lees nog regelmatig hier mee. Ik duim en hoop met je mee dat er toch nog positief nieuws gaat komen voor jullie.

Hey Daisy,

Vreemd he? Ik heb ook van die vreemde tests.... Ik denk dat we alleen maar kunnen afwachten, helaas. En blijven klussen.........:D
Pff... Ik word een beetje gek van die positieve ovu-test, ik heb net een topic hierover geopend.. Nu al 10 dagen een positieve test gehad. Werd eerst donkerder, toen lichter en nu weer donkerder. Ik heb ze allemaal onder elkaar geplakt, waardoor het goed zichtbaar is hoe dik het streepje is. Ik snap er ook helemaal niets van. Hoop op een positieve zw.test en geen duivels op vakantie voor ons!!!
Liefs Chantal

Ik hoop het zo, maar ben eignelijk de hoop ook al wel aardig verloren deze ronde... Een lichtere test kan alleen maar betekenen dat er minder hormaan aanwezig is dan voorheen. Er vanuit gaande dat ik niet meer of minder heb gedronken de laatste dagen.

Succes Channie!

Lieve meid,
Ik snap dat je heeeel graag zwanger wilt worden.. Hou jullie echt nog in de gaten en hoop het zooo voor je dat het gelukt is maar stop hoe moelijk het ook is met testen op ovutesten.. je maakt jezelf alleen maar"gek"hiermee... begrijp me niet verkeerd maar als er een teleursteling komt doet deze extra pijn...

Ik duim voor je!

Dikke kus

balen!
ik had het zo gehoopt voor jullie.
mocht het niet zo zijn, probeer dan in ieder geval van je vakantie te genieten he?

Ik had helemaal geen positieve ovutesten toen ik zwanger bleek te zijn. De ovu testen meten alleen het LH gehalte en de zwangerschapstest het HCG. Misschien toch een 2e eisprong? Ik zou je NOD even afwachten en die zwangerschapstest gewoon meenemen. Zoveel plaats neemt hij niet in en zou wel leuk thuiskomen zijn. Hoop echt van harte dat het raak is meid. Dan hoef je gelijk niet meer voor die kijkoperatie. (ik mocht die ronde niet zwanger worden voor een HSG en resultaat? een prachtige zoon)

Mis komt het door te veel drinkrn van jr limonade siroop:) hahah, lekker afwachten, het mAkt je soms alleen maar gek! Ik wacht ook lekker en ik moet nog 6 dagen haha. Ondanks dat geniet lekker van je vakantie en hoop dat het weg blijft!

Terug
Bovenaan