Wat nu weer?

Dag 25 van mijn nooit te peilen cyclus. (Minstens 29 dagen gestimuleerd) Geen hormonen gebruikt en nu roze afscheiding. Normaal de voorbode van een menstruatie. Maar moet morgen met primolut beginnen ivm de kijkoperatie van maandag. Ik heb nog nooit zelf een cyclus gehad onder de 35 dagen. We hebben tot dag 11 geen condooms gebruikt. 14 dagen geleden dus. Het vervelende is dat als ik morgen toch ongesteld wordt de operatie uitgesteld. Zit dan pas op dag 6. Iemand ervaring met dit soort wrede grappen? Afgelopen cyclus op nod licht positief en 36 uur later ongesteld en nu dit weer.

Hmmm
Dat is op zijn minst vreemd zeg!
Toch ff testen misschien?
Of lees ik dit verhaal weer veel te laat :O

Wat is dat toch hè met die lijven die luisteren voor geen meter! Ik hoop dat je er gauw achter bent hoe of wat dit nou is...

Liefs

Ik ben gewoon ongesteld geworden. Ik heb me een dag vergist. Dus gisteren was dag 26. En vanmorgen is het losgebarsten. Dus zonder hormonen ineens een cyclus van 27 dagen. Vreemd. Vanmorgen gebeld naar de poli, maar in principe kan de operatie maandag gewoon doorgaan.

Owww Oké!
Nou spannend maandag meid :)
Ik heb net weer positief getest... Met die stomme action testen... Snap er geen kloot van...
Morgen komen mijn digitale binnen dan hoop ik daar ook positief op te testen...
Zo niet bel ik het ziekenhuis dan doen ze maar een bloedtest want ik word hier lichtelijk beroerd van...

Ik heb echt nog geen een poging positief getest zonder dat er echt wat zat, dus blijft toch raar dit... Ben niet eens blij ofzo maar sago want het zou eens fijn zijn dat het meezit...

Liefs

Terug
Bovenaan