wat nu?? wie kan ons helpen!!!!

mijn vriend heeft afgelopen donderdag een vruchtbaarheidsonderzoek gehad, nu is de uitslag daarvan niet erg goed, de zaadjes zijn zwak, en er zijn geen zwemmers, we hebben 3 december een afspraak bij de uroloog, daar gaan ze verdere onderzoeken doen, maar we willen graag weten wat we ongeveer kunnen verwachten, wat gaat de uroloog doen, en wat voor onderzoeken worden er gedaan?? kan iemand ons hier meer informatie over geven, we hebben al een hoop op internet opgezocht, en er zijn wel mogelijkheden om toch zwanger te worden, via iui, ivf, of icsi, wie kan ons helpen?? of wie heeft ook zoiets meegemaakt. onze wereld stortte in toen we hoorde dat het zaad geen zwemmers heeft en zwak is, we vielen echt in een gat, leek wel alsof onze droom nooit uit zal komen. wij hopen op een wonder!!

Hoi Danielle,

IK lees nog altijd mee op deze site omdat wij dit zelf ook meegemaakt hebben.
Mijn man zn zaad was ook niet goed heel erg weinig tot niets en wij moesten ook naar de uroloog.
Daar bleek dat mijn man een spatader bij zn ballen had en dat kon meer dan de helft van de kwaliteit tegen houden.
Hij is hier aan geopereerd de spatader is weggehaald en na een paar weken was het bijna 100 %
toen 6x iui geprobeerd geen resultaat en maar met icsi begonnen omdat dat nog de enige mogelijkheid was. En ja hoor direct de eerste keer gelukt en hebben nu een gezonde zoon van 8 maand en wat blijkt ben nu spontaan zwanger 2maand van de 2e
Ik wil je alleen vertellen geef de moed niet op er zijn nog genoeg kansen het is bij ons ook gelukt.
Ik wil jullie heel erg veel geluk geven en ik zal je volgen op de site ik duim voorje

Heel veel liefs Anita

he meissie, hoe is het nu met jou/ jullie??
ik wil je even laten weten dat ik heel erg aan jullie denk en al het goede wens natuurlijk!!
hoor je snel op msn,
dikke kus van mij

Terug
Bovenaan