Wat nu?

Even een vraagje, aangezien ik geen idee heb wat nu het beste is om te doen.. we zijn nu 8 maanden bezig voor een tweede kindje, wat dus nog niet wilt lukken. Nu ben ik ongesteld geworden (dacht ik) en anderhalve week daarna verloor ik weer wat bloed. Heel naïef een zwangerschapstest gedaan en die was toch ineens duidelijk positief. CB test had 1-2 weken aan. Maar helaas 3 dagen later is het teststreepje bijna niet meer te zien!

Heb ik een vroege miskraam gehad en is mijn lichaam alsnog HCG aan gaan maken? Moet ik nu de huisarts of verloskundige bellen? Of gewoon afwachten en en vanuit gaan dat mijn cyclus weer begonnen is, aangezien ik ongesteld ben geweest?
 
Wat een nare situatie, ik zou voor je eigen gemoedsrust gewoon even de dokter bellen, misschien kunnen ze je wat uitleg en begeleiding geven. 
 
Sterkte 
 
Bedankt. Ik heb de vk gebeld en mag volgende week komen voor een echo. Meer voor mij om te kijken of alles leeg is, ga er zelf van uit dat het niet goed zit namelijk. De assistente vond het niet meteen verontrustend omdat er nog steeds wel een teststreepje staat. Echter lees ik overal op internet dat het geen goed teken is dat die teststreep lichter is geworden! Iemand ervaringen hiermee?
 
Laat je niet gek maken he? 
Tuurlijk is het een hele onzekere periode, maar niet alles op internet is waar en als de verloskundige aangeeft dat het niet perse verontrustend hoeft te zijn.. 
Hou nog even hoop. 
 
Ik heb op mijn 1e 5 testen een hele lichte streep gehad, dacht daardoor ook dat het niet goed zou zitten, maar ondertussen zit ik nu op bijna 10 weken. 
 
Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan