wat nu

wie kan mij helpen????
ik ben met me ongi altijd heel regelmatig heb al jaren een cyclus van 28 dagen afgelopen maandag was me nod avonds getest en negatief ik dacht misschien tevroeg getest en/of door goedkope test dus gisteren een test van cb gekost en als ik vanochtned nog niet ongi was dan zou ik weer testen en weer negatief?????
en ik snap het echt niet meer
ben al vier dagen overtijd en alleen maar negatieve testen?

wie heeft dit ook gehad
 
Hoi Mary,
Jij hebt een beetje hetzelfde probleem als ik op dit moment. Mijn cyclus duurt bijna altijd 28 tot 30 dagen. Afgelopen vrijdag had ik mijn NOD(28 dagen). Maar ben tot op heden ook nog niet ongi. Ook niet echt het gevoel dat dat zo gaat komen. Maar vanochtend heb ik net weer een test gedaan en weer negatief. Baalde echt verschrikkelijk.
Met andere woorden ik begrijp hoe je je voelt. Ik hoop voor ons beide dat die testen misschien toch wel niet altijd alles zeggen en dat we stiekem toch zwanger zijn, maar de kans is natuurlijk groot dat we het niet zijn. Die testen zijn normaal erg betrouwbaar.
Als ik jou was zou ik er even een week over heen laten gaan en dan nog één keer testen. Dan moet er in elk geval genoeg HCG in je urine zitten. Ik hoop dat je dan wel een dikke plus ziet. Veel sterkte ermee.

Groetjes Susan
 
Hoe lang zijn jullie gestopt met de pil?? Toen ik stopte was mijn cyclus namelijk erg optijd in tegen stelling tot voordat ik aan de pil was. Was lang en onregelmatig ongi. Bij mij heeft het 8 tot 9 maanden geduurd voordat de onregelmatige en ellelange ongi weer terug was. 3 maand later zwanger...
Misschien hebben jullie er niks aan maa goed, dit was mij overkomen.

Succes, liefs Sas
 
reactie op sas voor voor de pil al heel reglmatig en heb de pil maar 6 maanden geslikt en ben begin dit jaar gestopt met de pil en was gelijk weer regelmatig dus dat ik nu overtijd ben is heel apart en zeker omdat ik vogens de testen niet zwanger ben heb besloten tot volgende week te wachtten dan nog eens te testen en dan naar de ha te gaan
 
Hoi Mary,
Nou, succes dan maar. Het kan inderdaad dat het HCG hormoon nog niet voldoende in je urine aanwezig is dus zou inderdaad over een week weer proberen te testen.

Veel geluk, liefs Sas
 
Hallo,

Vorig jaar juli heb ik voor het laatst de pil geslikt. Ben al bijna een jaar van de pil af. We zijn er niet gelijk voor gegaan. Pas paar keer echt geprobeerd, maar nog zonder resultaat. Het is soms moeilijk om te horen hoe de anderen met wie je allemaal schrijft zomaar zwanger worden en hoe het ons nog niet lukt. Vanochtend echt even een dipje, maar voel me nu al weer beter. Ben nog niet ongi en zolang dat zo blijft, blijf ik nog altijd hopen. Denk dat wanneer ik maandag nog niet ongi ben ik toch even de huisarts bel om te vragen wat ik kan doen. Ben dan al tien dagen overtijd (heb ik nog nooit gehad). Ik hoop dat jij ook niet ongi gaat worden Mary. Hoe zit dat met jou Sas. Ben jij nu al een paar maanden zwanger? Nou meiden veel sterkte met alles en hoop jullie snel weer te spreken.

Groetjes Susan
 
Terug
Bovenaan