wat nu?

Nou, slecht nieuws, weer ongi geworden terwijl er een hele goede kans was om zwanger te zijn, omdat deze maand alles met elkaar klopte. Het enige geluk is dat ik deze keer weer precies op de normale cycluslengte zit en ik weer 'gewoon heftig'ongesteld ben ipv 3 weken een beetje. Ik kan nu wel weer ergens vanuit gaan.
Maar wat moeten we nu? Een jaar bezig, had mezelf voorgenomen om nu naar de ha te gaan als het weer mis zou zijn, maar nu twijfel ik weer.
Vanaf het begin af aan heb ik getempd om mijn 'ei'te ontdekken, later ook nog ovulatietesten gedaan, natuurlijk op dit forum heel veel geleerd en bij mezelf herkent en heel belangrijk, goed geklust. Wat moeten we nog meer doen?
Ik twijfel heel erg, ergens denk ik dat ik maar eens maand niet moet testen en tempen, als ik de dagen tel, weet ik toch wel vrij zeker hoe,wat en wanneer.
Misschien maken we dan wel meer kans, ik weet het niet meer.
Aan de ene kant wil ik het dus 'laten rusten' met het idee dat dat veel beter werkt en aan de andere kant wil ik naar de ha, weten of er iets aan de hand is en er zo snel mogelijk zoveel mogelijk aan doen om zwanger te worden.
Help, ik weet het niet echt niet meer, heb echt een dip en zou graag advies krijgen.
Lin
(ik plaats dit bericht in 2 forums, want ik weet ook niet meer waar ik precies hoor, ben al wel lang bezig, maar nog niet onder behandeling)
 
Hoi Lin,

Wat ontzettend balen dat je nu weer ongi bent geworden. Ik snap dat je twijfelt aan jezelf. Als je alles goed doet zou het toch moeten lukken??? Misschien is het toch verstandig even naar de huisarts te gaan. Je bent nu heel onzeker, misschien kan hij/zij je doorsturen en kan een gyn je verder op weg helpen. Niemand van ons kan in zich zelf kijken hoe het daar binnen zit (en wat wilde ik soms dat ik het wel kon), maar zo'n arts kan het wel. Na een jaar naar de dokter gaan is heel gewoon, misschien is het iets heel simpels dat hij/zij zo kan verhelpen...
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je ons op de hoogte wil houden!

Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan