Wat nu?

Pfff, ik kan aan niks anders denken.
4 dagen over tijd. Maar ja, wat als ik dit keer gewoon weer een hele lange cyclus heb, maar ja....wat als ik zwanger ben?
Ik heb helemaal geen klachten. Heeft iemand hier ervaring mee die helemaal geen klachten had maar toch zwanger bleek te zijn? of die laat testte omdat je ook een onregelmatige cyclus heb?
Ik ebn dus vandaag 4 dagen over tijd als ik uit zou gaan van m'n laatste cyclus die was 33. ( heb ook 1 keer van 46 dagen gehad, dus alles is mogelijk ).Ik had afgelopen zondag echt menstruatie krampen, dus ik ging er vanuit dat het wel zou komen. Maar nee, niks. Daarna geen last daar meer van gehad. Wie wil met mij deze ervaring en onzekerheid delen?
Ik wil echt een volle week over tijd zijn voordat ik ga testen! ( als ik dit vol hou,hihi )
Liefs
 
Jeetje Marie, wat spannend. Volgens mij is alles nog mogelijk! Als je een onregelmatige cyclus hebt, kan het natuurlijk zijn dat je ongi deze maand wat later is. Maar misschien ben je wel gewoon hartstikke zwanger!
Veel succes met zenuwen en laat het ff weten als je wat meer weet!
 
ik zit ongeveer in het zelfde schuitje :(
mijn langste cyclus tot nu toe was 40 dagen (de andere twee waren na 36 en 39 dagen).
ik zit nu op dag 48, ben dus ook al behoorlijk overtijd.
ik heb ook geen klachten, maar ook niet het gevoel dat mijn ongesteldheid eraan komt.

ik ga as. zaterdag een test doen.

sterkte!

lief adriana
 
Jeetje Marie, spannend hoor. Waarom test je gewoon niet even. Is de test negatief dan weet je natuurlijk nog niks (want dan kan je alsnog best zwanger zijn, maar was het even te vroeg voor een test), maar stel je voor dat ie positief is ..... Ik duim voor je!!

Groetjes,
Jacqueline
 
Tja,ik heb na het stoppen van de week een ruime week menstruatie achtige krampen en denk dan ook "zou het ?" maar dan komt het toch. En helemaal als je een onregelmatige cyclus hebt dan zou ik nog even wachten. je maakt jezelf echt helemaal gek als je nu test en het is negatief.Dan ben je er toch nog niet van overtuigt en wacht en wacht je maar. Makkelijker te zeggen dan toe doen dat weet ik. Succes,XXX
 
Ik heb net een dubbele test van predictor gekocht. Ahaaaaaa!!!!!!!!
Ja, tuurlijk kan ik gaan testen. Maar misschien heb ik wel een cyclus van 37 en wordt ik morgen ongesteld. Als ik een cyclus heb van 37 ben ik nog niet over tijd.
Tja, en die testen zijn natuurlijk niet zo goedkoop. Dus ik denk dat ik beter kan testen als ik volop een week over tijd ben. Ik ben er vandaag ook wat meer mee bezig omdat ik vandaag vrij ben.
Morgen en vrijdag weer werken, en daarna 6 weken zomervakantie. Als ik zaterdag nog niet ongesteld bent ga ik een testje doen!
 
Hoi Marie

Ik had hetzelfde probleem. Onregelmatige cycles 33-65 dag!! Heb met een test gedaan op dag 63 was negatief 3 wk later nog niet ongi weer getest en eze was hartstikke POSITIEF!! waarschijnlijk had ik niet genoeg hcg-hormoon op dag 63... Je weet het dus maar nooit.

Succes en hou ons op de hoogte!
Liefs Lieke
 
Terug
Bovenaan