<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo allemaal,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Alles ging zo goed tot vandaag! Ik zou per 1 juni een vaste aanstelling krijgen. Dit is mij mondelings gezegd begin dit jaar. Ik werk in een winkel, en wij hebben gewoon onze vaste werkdagen en een planning. Nu heb ik mij aan de planning gehouden qua dagen voor aankomende week. Heeft mijn werkgever afgelopen maandag een nieuwe planning gemaakt voor aankomende week. Daar sta ik 2 dagen extra ingepland, dus heb meteen een appje gestuurd dat ik dan niet kan. Kreeg deze avond dus een belletje dat ik maar moest komen anders had het consequenties, en ik wil helemaal niet werken ik wil alleen maar thuis zitten, en ik ga je contract ontbinden en nog veel meer. Ik was echt in shock!! Als ik extra kan kom ik altijd. Dus vind het heel vreemd dat hij nu zo doet! Ik denk eerlijk gezegd dat hij van dat vaste contract af wilt. Ik heb nu dus een contract gehad van 7 maanden. Maar ik werk er al vanaf eind 2013 maar moest er steeds naar 2 jaar werken 6 maanden tussen uit. Dus weet niet hoe het nu zit met ww en dergelijke. Hij weet nog geeneens dat ik zwanger ben want dat wou ik juist straks eerlijke vertellen als me vaste aanstelling er zou komen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Sorry voor dit lange bericht, hoop dat iemand advies voor me heeft.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Groetjes</p>