<p>Hallo dames,</p><p>Ik wil graag even wat van me af schrijven. Alle tips en ideeën zijn zeer welkom want ik weet niet meer wat ik nog moet. Mijn man ik (zijn in Juli 2 jaar getrouwd) hebben een super lieve en prachtige dochter van 15 maanden nu. We woonden in een dorp waar we allebei graag weg wilden. Vorig jaar konden we ons huis verkopen voor een heel goed bedrag en waren het dus binnen 2 weken kwijt. Toen hebben we grond gekocht in het dorp waar we allebei graag weer terug wilden (komen we allebei ook vandaan). We hebben een grote stacaravan met aanbouw eraan bij de bouw staan en daar wonen we in. Ruimte genoeg en helemaal prima. Toen we er eenmaal goed en wel in zaten raakte ik opnieuw zwanger (nu 22 weken). Mijn man heeft ook nog een eigen bedrijf. De kinderwens was er al vrij snel weer na onze dochter en we hoopten dat het zo mocht zijn dat er straks niet teveel leeftijd tussen hun in zit. Dit heeft zo mogen zijn. We hebben er van te voren goed over gesproken en hij heeft me beloofd om te helpen waar hij kan en zoiezo straks als ons tweede kleintje er is. Maar het tegendeel is nu in volle gang. Geen man meer thuis, onze dochter ziet ie maar weinig, alleen s'avonds met eten en met naar bed brengen voor de rest is ie alleen maar met huis bezig of aan het werk. Er moeten kamertjes gemaakt worden voor de 2 kleine ukkies dit zouden we samen doen. Met als vervolg dat ie zegt je moet wel een keer aan de bak hoor. Vind ik niet erg maar als ik thuis ben is mijn dochtertje er ook en ze slaapt s'middags dus dan kan ik zoiezo niks doen. Het is nu eenmaal niet zo dat we een boven hebben en dat ze dan niks hoort. Hij besteld een airco en daar staat ie dan, het wordt nu al bloed heet in zo'n hok. Komt altijd te laat met eten heb al 100 keer gezegd helemaal niet erg maar bel dan even, heeft ie of geen tijd voor of hij was al aan de telefoon. Werkelijk waar alles komt op mij aan, regel even dit regel even dat enz enz, zelfs de dingen met zijn familie. Hij ziet alleen maar huis huis huis! Wordt er gestoord van en de maat is vol. Maar ik dring niet tot hem door, alles wat ik zeg is niet waar of teveel of ik moet niet zeiken bla bla. We slapen ook niet veel meer samen, hij snurkt serieus alles bij elkaar waardoor ik uren wakker lig soms, daar heb ik nu ook geen behoefte aan. Wil dat liever ook niet zo, maar weet niet hoe anders.. Kortom allemaal dingen wat niet echt helpt. Ik heb echt het gevoel dat ik overal alleen voor sta, de nieuwe zwangerschap onze dochter alles! En ik ben bang dat hij niks gaat veranderen of aanpassen (ook niet als de kleine er is). Hij heeft nu al zoveel en zovaak dingen gezegd en beloofd dat ik er een sik van krijg. Ik heb geen zin meer om met hem in discussie te gaan of ruzie te maken, ik heb geen zin meer om met hem samen te zijn en geen zin meer om met hem samen te slapen of wat dan ook.. Maar de grote stap zetten durf ik ook niet. We zijn tenslotte getrouwd, zwanger, hebben zometeen 2 kids samen en zijn een huis aan het bouwen. Ik kan altijd naar mijn ouders waar ik een hele hechte band mee heb. Soms denk ik ik ga het gewoon doen en ik kijk niet meer achterom maar zo werkt het natuurlijk ook niet. Ik weet het echt niet meer.. HELP!!!</p>