Wat nu???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje... Ik ben 7 weken zwanger en ben vreselijk naar!!! Vreselijk moe en misselijk; trillen en verkouden. Wat moet ik er mee??
Ik heb letterlijk het gevoel dat mijn lijf op z'n kop staat... Herkennen jullie dit enne... wat kan ik er wel of niet mee??

Alvast bedankt voor jullie reacties...

J 26

Hoi!

Ten eerste; nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Verder kan ik je eigenlijk niet helpen... Heb je de vraag ook gesteld bij het onderdeel 'zwanger zijn'? Misschien dat er daar vrouwen zijn die hetzelfde doormaken als jij nu, en ze wat meer  tips kunnen geven...

Veel sterkte!! En ik hoop dat je gauw wat meer kunt gaan genieten van je zwangerschap!!

Groetjes Jammie

hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik weet niet of deze tips bij jou zullen helpen maar ik heb er wel baat bij gehad, (was namelijk bij mijn eerste zwangerschap 9 maanden lang misselijk)
Ik nam altijd voordat ik opstond altijd een crackertje op bed en evt kopje thee en die crackers at ik eigenlijk de hele dag door als ik me te misselijk voelde en ik nam regelmatig een tic tac (omdat je door die misselijkheid zo'n vieze smaak in de mond kreeg en ik daardoor juist weer misselijk werd)
en tegen die moeheid.... gewoon eraan toegeven, als je dat kan, en meestal is dat na de eerste 3 maanden over.
Hoop dat je hier wat aan hebt
succes ermee

groeten,

nikita30

Terug
Bovenaan