Wat nu

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zit momenteel met het volgende probleem: mijn menstruatie is inmiddels 55 dagen geleden. Heb ondertussen al 3 x een test gedaan, steeds 1 week ertussen, maar de test blijft negatief. Ik heb een onregelmatige cyclus, mijn langste cyclus was tot nu toe 47 dagen.
Ik vind het nu wel lang gaan duren, zijn er meiden die ook een onregelmatige cyclus hebben waarbij de cyclus ook zo lang kon duren?
En degene die medicijnen slikken omdat de menstruatie niet op gang kwam: kwam de menstruatie meteen na het stoppen met de pil niet op gang of zijn jullie toch een paar keer ongesteld geweest?
Ik word hier een beetje gek van. Natuurlijk zou ik graag zwanger willen zijn, maar nu zou ik ook al blij zijn als ik ongi wordt, omdat ik dan weet dat "alles het nog doet".
Wie heeft hier ook ervaring mee?

Groetjes Hada

Ik zou inderdaad naar de HA gaan en evt. al voor de medicijnen; daarna is de menstruatie dan regelmatiger en meer kans om zwanger te worden: ik heb er geen ervaring mee, maar alleen positieve verhalen gehoord....

Hallo, ik heb dan wel geen onregelmatige cyclus maar verder zit ik een
beetje met hetzelfde probleem. Ben al anderhalve maand niet meer ongi
geweest. Heb al dire zwangerschapstesten gedaan en alle drie zijn ze
negatief. Heb ondertussen wel last van misselijkheid. Steeds maar
denken ben ik zwanger op niet. Net zoals jij zou ik ook al tevreden
zijn als ik ongi zou worden. Dan zijn we tenminste van die onzekerheid
af. Voorlopig maar afwachten, ...... Groetjes piggy

Maar ben je dan eerst wel gewoon ongesteld geweest?
Ben namelijk 4 keer wel ongesteld geworden, cycli duurden wel steeds langer maar (voor mijn doen) niet abnormaal lang (36-37-47-46 dagen), nu al 57 dagen, bijna 2 maanden!
Intussen nog steeds niets gebeurd. Als ik volgende week nog niet ongi of zwanger ben, ga ik naar de huisarts...

Terug
Bovenaan