Wat nu?

A

Anoniem

Guest
 Help!!! Volgens mij ben ik eindelijk zwanger!!
Ýk moet morgen ong. worden en meestal ben ik dan de avond daarvoor ziek zwak en misselijk en heb ik kramp!
NU heb ik nergens last van alleen mijn borsten voellen een beetje raar?
wie heeft ervaring met deze dingen het is nieuw vor mij!

Groetjes
Clair

Hoi Clair

Ik heb nu wel in de gaten dat je hormonen je heel goed   voor dat gek kan houden. Ik was stellig overtuigd dat ik zwanger was. Weinig tot niks geen verschijnselen die konnen duiten op een ongesteldheid. Voelde me vreemd anders dan normaal. En toch werd ik onverwachts 1 dag na de NOD ongi. Ik hoop voor jou dat dit niet zo is en dat je toch zwanger bent. Hormonen zijn rare dingen hou daar rekening mee. De ene maand is de andere niet. Dat lees ik genoeg bij de andere meiden. Maar voor jou hoop ik dat dit niet zo is en dat jij wel zwanger bent. TOI TOI

Groet Sharine

Hoi Clair,
Ik zit in hetzelfde schuitje op dit moment (zie topic Vroege eisprong). Bij mij zijn de "klachten" voor ik ongi moet worden altijd hetzelfde en nu niet..... Kan nog komen natuurlijk, maar ik wacht maar rustig af. Wanneer is jouw NOD? Mijne vandaag. Samen duimen?

Groetjes Anoek

Hai meiden,
Bedankt voor jullie reacties, hormonen zijn idd niet te vertrouwen!
Wat een teleurstelling.... we zouden morgen ochtend gaan testen en wat denk je?? vanmorgen werd ik ong. nou vet balen!!!
op naar poging vier.... toch maar eens wat onderzoekjes laten doen als het niet lukt.
jullie horen wel weer van me,

Groetjes Clair

Terug
Bovenaan