Wat nu??!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het is mijn eerste keer op dit forum en weet ook niet geheel of ik het goed doe!
Ben niet z`on computer mens!

Ben 25 en zijn  bijna een jaar bezig om zwanger te worden.
Het is helaas nog niet gelukt..
K moest gister of vandaag ongi worden maar was dit nog niet dus dachten we doen een test... en wat bleek er kwam een licht maar duidelijk streepje in het schermpje!
Aahhh! Wat denken jullie? Is de test betrouwbaar of moet er echt een dikke streep in beeld komen?
Wil nog heel even wachten met een tweede test, misschien ligt het aan het hormoongehalte? alvast bedankt!

Groetjes Julia

Hallo Julia,

Een vaag streepje is hier een gewoon streepje, ik denk zelf dat je wel zwanger bent, maar misschien ben je net iets tevroeg met testen en is het hcg hormoon nog iets telaag, de bijsluiter zegt ook vaak is het niet duidelijk of negatief en voel je je zwanger herhaal de test dan na drie dagen.
Dus ik zou ook nog even wachten en dan nog een keer testen, als je zwanger bent stijgt het hcg hormoon in je lichaam met de dag, dus moet er over een paar dagen een duidelijke streep zijn.
Succes en ik hoop voor je dat je straks mag genieten van je zwangerschap.
Liefs

PS zit me net te bedenken, het was toch wel een tweede streepje? want ik elke test komt er een streepje maar dat is een streepje om telaten zien dat je de test goed hebt uitgevoerd maar neem aan dat je de beschrijving hebt gelezen, denk zeg het toch nog maar even, voordat ik je stiekum blij maak met een dooie mus, nogmaals succes en geluk gewenst.
LIefs

hoihoi!

het was het tweede streepje hihi!
ben echt zo benieuwd maar denk ook dat het beter is om even te wachten met de tweede test.. tis moeilijk om zoveel geduld te hebben!
Heb last van mijn borsten en ben erg moe maar zou dat echt zo zijn of wil ik dat heel graag.. Je gevoel kan rare dingen doen..

Liefs julia

hi, ik heb vorige week positief getest. Dinsdag bij de huisarts geweest en hij zei een streep is een streep. Ik heb daarna nog wel een test gedaan en bij deze was hij wel goed duidelijk.
Mijn advies, word maar vast blij want heeeeeel erg waarschijnlijk dat je zwanger bent. De test laat echt niks zien als het hormoon niet in je lichaam zit.
Welk merk testen gebruik je?

x happybee (vandaag 5 wk zwanger)

Gefeliciteerd met je zwangerschap Happybee!!

Durf zelf bijna niet te denken dat het echt zover zou kunnen zijn, denk telkens dat ik wat voel en dat ik maybe toch gewoon ongi ga worden.. Geduld is niet mijn sterkst kant!
Vind het zo spannend maar wil niet te vroeg juichen.. Was het maar vast dinsdag, dan ga ik mijn tweede test doen..

Liefs Juul

Gebruik voornamelijk DA testen (zit in de buurt bij ons)
Vinden jullie deze betrouwbaar ofnie?

Liefs Julia

hoi Julia

Heb voor mijn tweede zwangerschap ook eigen merk DA gebruikt. Deze is net zo betrouwbaar als ieder ander zwangeschapstest.

Groet Sharine

Terug
Bovenaan