wat nu?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben hier pas nieuw en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben al zwanger geweest, maar helaas ging het eind maar toch na 7 weken fout.

Ook nu dacht ik en mijn huisarts dat ik zwanger ben/was. Ik had opeens een blaasontsteking (wat ik anders nooit heb). Volgende week moet ik eigenlijk mijn menstruatie krijgen en nou opeens gisteren bloedverlies en krampen.

Kan dit nou bij de eventuele innestelling horen of gaat het toch weer mis?

Alvast bedankt voor je reaktie.

Het kan zo zijn. Heb je veel en helder bloedverlies? Je kan ook gaan google. Misschien dat je dan wat meer vind over innestellingsbloed zodat je minder ongerust bent.
Ik heb ook een MK gehad en was daarna gelijk zwanger. Daarbij had ik rond mijn ongi roze/bruine afscheiding. Ik dacht toen dat het mijn ongi was. Daarna ook last van mn blaas. Was geen blaasontsteking maar ik bleek toen zwanger te zijn.
Nu zijn we sinds feb. bezig voor een tweede kindje.

Succes en sterkte

hallo,

allereerst bedankt voor je reaktie.
Het is zeg maar veel en helder rood met af een toe een stolsel.
Het is lastig dat ik zeg maar niemand in de buurt heb met wie ik het er over kan hebben, ja met mijn man maar dat is toch anders.
Ik ga inderdaad ook even zoeken op google. maar er zijn zoveel sites en je hoort/leest zoveel dingen.
ik wacht af en blijf hopen

Is je miskraam spontaan gegaan of heb je een curretage gehad? Is het je eerste periode na je miskraam?

mijn miskraam is spontaan gegaan. Ook is zeg maar alles daarna goed verlopen, klinkt stom, maar ik heb geen currettage gehad, en ben alles spontaan kwijt geraakt.

Na mijn miskraam heb ik ongeveer 6 weken later een gewone menstruatie gehad.

Ik heb net al op google zitten zoeken, maar daar lees je zoveel verhalen, zo staan er bijvoorbeeld verhalen op van vrouwen die gewoon gemenstrueerd hebben en dan toch zwanger bleken te zijn. Ik denk dat ik maar gewoon afwacht en van het slechtste scenario uit ga. En anders zal ik wel een test doen.

Hi Martine,
Ik heb ook 3 maanden geleden na een overwacht vroege eisprong nav ik zwanger kon zijn een blaasontsteking gehad. Sinsdien heb ik nog 2 blaasontstekingen gehad. Door al die medicatie slaan wij een maandje over voordat we beginnen...
Op de 1 of andere manier lijkt gerommel in de baarmoeder buurt en blaasontstekingen wel gelinkt... Het kan zijn dat je meer vruchtbaar was na je MK, dat schijnt normaal te zijn. Het feit dat je eigenlijk meteen weer een ongi op tijd had, vind ik heel positief.
Ga er maar gewoon vanuit dat er geen nare dingen zijn, wie weet  is het  inmiddels gewoon raak!
Houd ons op de hoogte!
Nicky

Terug
Bovenaan