wat nu?

he meiden,
Vandaah ben ik 6,2 weken(7e week dus)
en ik heb vandaag dus echt geen last van mijn borsten en tepels, wel een weeig gevoel in me buik.
hebben jullie dit ook wel eens?
ben bang dat het niet goed gaat....

liefs
daantje
 
Hoi Daantje,

Ik begrijp dat je bezorgd bent. Maar het is natuurlijk wel zo dat zwangerschapklachten kunnen verschillen en volgens mij ook van dag tot dag. Dus ik denk dat het feit dat je niks meer aan je borsten voelt vandaag, op zich weinig zegt. Dat gevoel in je buik klinkt mij ook niet geheel vreemd in de oren, ook dat kan erbij horen. Zolang je geen bloedingen krijgt zou ik proberen om gewoon te denken dat het erbij hoort. Pas als je gaat bloeden moet je je echt ongerust maken.

Ik begrijp dat het moeilijk is hoor, ik heb me ook enorme zorgen gemaakt over vanalles en nog wat in die eerste twaalf weken. Daarna ging het iets beter maar bij mij gaat elke fase met andere symptomen gepaard en ik word daar ook nog steeds onzeker van.

Trek in ieder geval niet te snel je conclusie, wacht rustig af. Er is helaas toch niks dat je kan doen. Het gaat vast wel goed :) Er gaan in de eerste twaalf weken meer zwangerschappen wel goed dan niet, dus je hebt net zoveel kans op een goede afloop als ieder ander.

groetjes, Jane31wk
 
Hallo Daantje,je vraagt om advies dus geef ik dit.De 1 heeft wel last vele zwangerschapsverschijnselen en de ander niet.Dit hoeft niet te betekenen dat als je bijna niets voelt het dan ook mis gaat.Tijdens mijn zwangerschap had ik maar 1 keer steken in mijn borsten en verder voelde ik niets.Ik heb wel een miskraam gehad en was ook tijdens de zwangerschap erg bezorgd.Ik wil je alleen maar duidelijk maken dat je moet genieten van je zwangerschap,want dit is zo bijzonder om mee te mogen maken.Door mijn bezorgdheid heb ik dat niet gedaan en is het uiteindelijk toch een miskraam geworden.Dus heb ik niet genoten v/d zwangerschap en heb ik er nog een miskraam achteraan gehad.Dubbel verdriet dus.Ga genieten meid en mocht het mis gaan dan gebeurd dit toch wel.

Liefs van Diana
 
Terug
Bovenaan